خبرنگاران لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس

به گزارش سفر به آنتالیا، تهران- خبرنگاران- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی به مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک اطلاع داد.

خبرنگاران لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت شنبه شب گفت: منابع لازم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در امسال پیش بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، بزودی لایحه ای در رابطه با دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه می گردد.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون بودجه، 50 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی شده بود که 32 هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و 18 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد.

به گفته نوبخت، برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در سرانجام سال گذشته 6000 میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان ساخت: برای سال1400 به جای 32 هزار میلیارد تومان 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1606

به "خبرنگاران لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید