کشف محموله عظیم قاچاق تجهیزات الکترونیکی در بندرلنگه

به گزارش سفر به آنتالیا، یک محموله عظیم قاچاق تجهیزات الکترونیکی به ارزش بیش از 75 میلیاردریال با کوشش ماموران نیروی انتظامی بندرلنگه در غرب استان کشف شد.

کشف محموله عظیم قاچاق تجهیزات الکترونیکی در بندرلنگه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی بندر معلم شهرستان لنگه در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه قاچاق تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه در این بندر بلافاصله آنالیز موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: مأموران با تشکیل چند تیم عملیاتی و با اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی به روستاها و بیابان های اطراف اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از محل های مورد نظر 208 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 268 دستگاه تبلت ، 529 دستگاه ساعت هوشمند ، 40 دستگاه هارد دیسک کامپیوتر ، 120 دستگاه هارد لپ تاپ ، 36 دستگاه لنز دوربین مدار بسته ، 9 دستگاه NVR دوربین مدار بسته ، 2 دستگاه سیستم همه کاره و یک دستگاه اچ پی که در چند نقطه در روستا و بیابان های اطراف که به صورت ماهرانه ای در محل های خالی از سکنه دپو شده بود را کشف کردند .

سردار جعفری اظهار داشت: ارزش این محموله های قاچاق بنا به نظر کارشناسان 75 میلیارد و 930 میلیون ریال برآورد شده و کوشش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1016

به "کشف محموله عظیم قاچاق تجهیزات الکترونیکی در بندرلنگه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله عظیم قاچاق تجهیزات الکترونیکی در بندرلنگه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید