روسیه به دنبال مقابله با محتوای غیرقانونی شبکه های اجتماعی

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشیاتودی، تشخیص غیرقانونی یا توهین آمیز بودن محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی مورد استفاده در روسیه بر اساس قوانین این کشور صورت می گیرد.

روسیه به دنبال مقابله با محتوای غیرقانونی شبکه های اجتماعی

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این طرح که توسط الکساندر خینشتاین و سرگی بویارسکی از حزب حاکم روسیه متحد پیشنهاد داده شده است، شبکه های اجتماعی را ملزم می نماید تا محتوای منتشر شده در سایت های خود توسط کاربران را به دقت آنالیز نمایند و همه محتوای غیرقانونی اعم از هرزه نگاری بچه ها، اخبار و اطلاعات مربوط به فراوری و توزیع مواد مخدر یا اخبار و داده های مروج خودکشی را حذف نمایند.

طرح جدید که اصلاحیه ای برای تکمیل قانون شبکه های اجتماعی روسیه مصوب سال 2017 محسوب می گردد، شبکه های اجتماعی را موظف می نماید تا محتوای حاوی توهین به مسئولان سیاسی روس، قانون اساسی یا نمادهای رسمی کشور روسیه را حذف نمایند. همچنین محتوای حاوی دعوت به اعتراض های غیرقانونی و شورش نیز باید به سرعت حذف گردد.

در صورت تصویب این طرح فهرستی از شبکه های اجتماعی دارای بیش از 500 هزار کاربر روزانه در روسیه تهیه خواهد شد که برای تداوم فعالیت در روسیه موظف به کنترل محتوای ارسالی کاربران هستند.

در صورت اهمال در این زمینه، امکان برخورد جدی تر با شبکه های اجتماعی متخلف وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1435

به "روسیه به دنبال مقابله با محتوای غیرقانونی شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به دنبال مقابله با محتوای غیرقانونی شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید