تور آلمان: افزایش انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان

به گزارش سفر به آنتالیا، بر اساس داده های شرکت آلمانی، در روز های گذشته روسیه انتقال گاز به آلمان را با خط لوله یامال - اروپا افزایش داد.

تور آلمان: افزایش انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، داده های اولیه اپراتور شبکه آلمانی گسکید نشان داد انتقال گاز روسیه به وسیله خط لوله یامال - اروپا به سمت آلمان در روز های شنبه و یکشنبه (22 و 23 آبان ماه) افزایش یافته است و نشانه ای از تأثیر بن بست سیاسی بین بلاروس و اتحادیه اروپا بر انتقال گاز وجود ندارد.

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس، روز پنجشنبه (20 آبان ماه) گفته بود که می تواند انتقال گاز روسیه به وسیله کشورش به اروپا را به علت اختلاف با اتحادیه اروپا متوقف کند و این بیانیه برای مدت کوتاهی قیمت های تک محموله ای گاز را بالاتر برد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز شنبه (22 آبان ماه) گفت که بلاروس پیش از طرح احتمال قطع انتقال گاز روسیه به اروپا با او مشورت نکرده است و اضافه کرد: چنین اقدامی به روابط مینسک - مسکو آسیب می زند.

بر اساس داده های اپراتور آلمانی، حجم جریان گاز در مرکز میزان گیری ملنو آلمان، که در مرز لهستان واقع شده است در روز های شنبه و یکشنبه بیش از 10 میلیون کیلووات بر ساعت بود که نسبت به حجم میانگین انتقال گاز در روز آدینه (21 آبان ماه) - یعنی 6 میلیون و 500 هزار کیلووات بر ساعت - افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1907

به "تور آلمان: افزایش انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: افزایش انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید