حمایت غیرمنتظره افشین پیروانی از استقلال! ، دغدغه یحیی گل محمدی تعیین شد!

به گزارش سفر به آنتالیا، افشین پیروانی می گوید با سقف بودجه، امکان رقابت در لیگ قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت.

حمایت غیرمنتظره افشین پیروانی از استقلال! ، دغدغه یحیی گل محمدی تعیین شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، قانون سقف بودجه باشگاه ها را ملزم می نماید تا حداکثر چیزی در حدود 350 میلیارپربراز هرفصل هزینه نمایند که چندان با واقعیت های بازار جابجایی ایران همخوانی ندارد.

نوترین منتقد این قانون افشین پیروانی است که این بار به شکلی جالب پشت استقلال هم درآمده و می گوید محدودیت نو، تنها دو تیم سرخابی را هدف می گیرد.

او با تکرار ادعای قبلی گفت: قبلاً هم گفته ام، با قانونی که وضع کردند و این مسأله سقف قرارداد را گذاشتند دنبال این هستند تا پرسپولیس قهرمان نگردد و تیم هایی که هلدینگ دارند و فیرپلی مالی را رعایت نمی نمایند از این قانون سود خواهند برد.

پیروانی برای قهرمانی در لیگ برتر در جدال با نساجی کتی متفاوت را بر تن نموده بود اما با همان شعار قهرمانی. برای جام حذفی و فینال بازی برابر استقلال نیز او با اعتماد کامل به تیمش، بار دیگر با شعار قهرمانی روی کت نوش، در کنار نیمکت و یحیی گل محمدی حاضر شده بود.

وی اضافه نمود: این قانون برای ما و استقلال است. برای ما که مجبوریم برای خرید یک آب معدنی هم صورت مالی بدهیم اما یکسری تیم ها دست شان باز است و می توانند راحت هزینه نمایند در حالی که ما به شدت مشکل داریم.

مدیر پرسپولیس در خصوص نظر یحیی درباره سقف بودجه گفت: تیم هایی که در زیرمجموعه شان هلدینگ دارند و خصوصی هستند راحت می توانند با این قانون کنار بیایند اما دغدغه های یحیی این است. من با ایشان صحبتی داشتم و می گفتیم مگر می گردد با این قانون کار کرد؟

پیروانی بعلاوه درخواست کرد که این قانون هرچه زودتر برداشته گردد: الان جابجایی از روز شنبه آغاز شده و باید این قانون را درست نمایند چون در وضع این قانون هم فرد فوتبالی حضور نداشته و از دو تا ورزشکار تحصیلنموده که بلد بودند حرف بزنند نظر نخواستند. با این قانون ما می خواهیم مقابل نمایندگان عربستان بازی کنیم؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2285

به "حمایت غیرمنتظره افشین پیروانی از استقلال! ، دغدغه یحیی گل محمدی تعیین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت غیرمنتظره افشین پیروانی از استقلال! ، دغدغه یحیی گل محمدی تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید