انتظاری: اگر قرار است به بازیکن خارجی پول بدهند، مغانلو و نوراللهی را حفظ می کردند، پرسپولیس با جذب یک مهاجم کامل می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، مهاجم پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم با جذب یک مهاجم نو کامل خواهد شد.

انتظاری: اگر قرار است به بازیکن خارجی پول بدهند، مغانلو و نوراللهی را حفظ می کردند، پرسپولیس با جذب یک مهاجم کامل می گردد

سهراب انتظاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط جابجاییی باشگاه پرسپولیس گفت: هر سرمربی بر اساس احتیاجش به باشگاه فهرست می دهد و باشگاه هم طبق بودجه ای که دارد در حد توانش بازیکن جذب می نماید. بازیکنانی که به تازگی پرسپولیس جذب نموده حتما با نظر مستقیم سرمربی و براساس احتیاج تیم جذب شده اند. فکر می کنم چیزی که باید اتفاق می افتاده، رقم خورده و بازیکنان خوبی جذب شدند.

وی اضافه نمود: پرسپولیس اما مغانلو را از دست داده است. او در نیم فصل دوم کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. به نظرم الان پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ احتیاج دارد تا جای خالی مغانلو پر گردد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باشگاه قصد جذب مهاجم خارجی دارد، گفت: جالب همین جاست، اگر می خواهند مهاجم خارجی بیاورند باید پول سنگینی به او بدهند. اولا مهاجم خوب هم روی زمین نمانده است. تیم های عربی در این مقطع در کوران مسابقات هستند و قطعاً بازیکنان خوب را جذب نموده اند. اگر قرار است پول سنگین بدهند خُب چه کاری بود؛ با همین پول مغانلو و نوراللهی را حفظ می کردند. قطعا هزینه سنگینی برای جذب اسدی شده اما با همین پول نوراللهی را می توانستیم نگه داریم که کاپیتان و مهره تاثیرگذار تیم بود.

انتظاری گفت: متأسفانه پرسپولیس و استقلال سال های زیادی است که در فصل جابجایی موجودی باشگاه شان صفر می گردد. در حالی که الان باید حداقل 100 میلیارد در حساب باشگاه پول باشد و با خیال راحت بازیکن بگیرند اما پول ندارند و با کدخدا منشی بازیکن می گیرند. این درست نیست. هم برای استقلال و هم پرسپولیس این رخ داده و اصلا فرقی ندارد. بله اگر پول باشد و بازیکن خارجی خوب بگیریم، مفید است اما من فکر می کنم الان نه بازیکن خوب وجود دارد و نه پول خوب. بازیکنان تازه پرسپولیس هم هندوانه در بسته هستند. درست است در تیم های خودشان خوب بودند اما داستان پرسپولیس و استقلال فرق می نماید. پرسپولیس الان قهرمانی آسیا را می خواهد و به نظرم باید هزینه گردد بازیکن عظیم گرفته گردد.

وی درباره رقم های بالا و عجیب بازیکنان ایرانی هم گفت: فوتبال در همه جای جهان الان تجارت شده و این ریخت و پاش ها می گردد. نوش جان بازیکنانی که این پولی که می گیرند. من در این حوزه وارد نمی شوم و حرف نمی زنم اما بازیکنان جوانی شان را می گذارند و هر پولی می گیرند، نوش جان شان.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص خط حمله این تیم هم توضیح داد: ما خط حمله فوق العاده ای داریم. ترابی، عبدی، عالیشاه، امیری و آل کثیر حضور دارند اما به نظرم پرسپولیس چون می خواهد برای قهرمانی آسیا برود، باید یک مهاجم درجه یک جذب کند که میدان دیده باشد. بازیکنان داخلی خوب هستند اما شما نگاه کنید مغانلو به این علت به پرسپولیس یاری کرد که میدان دیده بود و تجربه داشت. ما یک بازیکن در این سطح می خواهیم که به تیم یاری کند. پرسپولیس فکر می کنم با یک مهاجم کامل می گردد و در سایر پست ها کامل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1800

به "انتظاری: اگر قرار است به بازیکن خارجی پول بدهند، مغانلو و نوراللهی را حفظ می کردند، پرسپولیس با جذب یک مهاجم کامل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری: اگر قرار است به بازیکن خارجی پول بدهند، مغانلو و نوراللهی را حفظ می کردند، پرسپولیس با جذب یک مهاجم کامل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید