گوش یک محافظ محیط زیست را بریدند

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از مجروح شدن یکی از قرق بانان این اداره کل در منطقه کالپوش شهرستان میامی توسط یکی از دامداران متخلف اطلاع داد.

گوش یک محافظ محیط زیست را بریدند

به گزارش ایسنا، سیدجعفر مرادی حقیقی اظهار کرد: این قرقبان روز گذشته بعد از مشاهده حضور دام های یک دامدار در محدوده قرق به وی اخطار می دهد که دام های خود را از آن قرق خارج کند.

وی با بیان اینکه در ادامه این دامدار متخلف با تبر به قرق بان منابع طبیعی حمله و وی را از ناحیه پا و سر مجروح می نماید اضافه کرد: این دامدار متخلف بعد از اینکه قرق بان بی حال و از شدت درد بر زمین می افتد، گوش وی را نیز با چاقو می برد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه مامور قربق بان منابع طبیعی در حین ماموریت و گشت زنی بوده توضیح داد: دامدار ضارب یکی از اهالی حسین آباد کالپوش بوده و در ادامه نیز توسط ماموران دستگیر و تحویل مسوولان ذی ربط می گردد.

همچنین فرماندار میامی ضمن تایید مجروح شدن یکی از قرق بانان این شهرستان گفت: این حادثه روز گذشته در منطقه کالپوش اتفاق افتاده است.

ملایری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دامدار با قرق بان منابع طبیعی شهرستان درگیر و وی را مجروح نموده است.

فرماندار میامی در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد شرایط سلامتی این قرق بان اظهار داشت: این قرق بان بلافاصله به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل و تحت درمان قرار می گیرد.

وی با اشاره به شرایط عمومی این قرق بان اضافه کرد: حال عمومی این قرق بان خوب است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1697

به "گوش یک محافظ محیط زیست را بریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوش یک محافظ محیط زیست را بریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید