کیلید همراه شما برای خرید آپارتمان در مناطق اعیان نشین تهران

به گزارش سفر به آنتالیا، یکی از مباحثی که ذهن اقشار مختلف جامعه را درباره مبحث مالیات بر خانه های خالی مشغول نموده است چگونگی محاسبه مالیات بر خانه های خالی است در همین خصوص سید احسان خان دوزی نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی اعلام نموده است که برای محاسبه میزان مالیات بر خانه های خالی 70 درصد میزان اجاره بهای کنونی ملک در 8 ماه ضرب شده و به صورت مالیات یک ساله از مالکان دارای خانه های خالی دریافت خواهد شد تا شاید با این فرایند بر میزان عرضه ملک در بازار مسکن افزوده گردد و از افزایش قیمت ها با توجیه کمبود مسکن جلوگیری گردد.

کیلید همراه شما برای خرید آپارتمان در مناطق اعیان نشین تهران

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خرید آپارتمان در میرداماد

افرادی که علاقه مند به زندگی در محله ای اصیل و قدیمی هستند خیابان میرداماد یا همان بلوار میرداماد یکی از این مناطق است. این محله که در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته به نام میر برهان الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد که یکی از فلاسفه و فقهای دوره صفویان بوده شهرت یافته است؛ بنابراین افراد متقاضی خرید آپارتمان در میرداماد با سکونت در این منطقه زندگی در محله ای اصیل و مشهور را تجربه خواهند کرد.

در یک نگاه اجمالی به خیابان میرداماد به صراحت می توان گفت که این محله یکی از مناطق جذاب و مملو از امکانات در شمال شهر تهران است که ساکنان آن زندگی مملو از آرامشی را در این محله دارند زیرا علاوه بر زیبایی این منطقه هرآنچه که از یک محله برای سکونت انتظار می رود در این خیابان وجود دارد.

از لحاظ ساختاری محله میرداماد از یک بلوار عریض تشکیل شده که توسط شهرداری این منطقه به شکلی زیبا گل کاری شده است به همین دلیل بلوار میرداماد یکی از مناطق زیبای تهران به شمار می رود که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در میرداماد با سکونت در این محله زندگی جذابی را خواهند داشت.

محله جذاب میرداماد درگذشته با نام داوودیه شناخته می شد که با گذشت زمان به میرداماد تغییر نام یافت. این محله دارای یک میدان اصلی به نام میدان محسنی یا مادر است که از شهرت خاصی برخوردار است. در این میدان مراکز تجاری و خرید متعددی ایجاد شده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در میرداماد اقشار مختلفی از اقصی نقاط تهران برای خرید به این مراکز مراجعه می نمایند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت، پاساژ آرین، مجتمع خرید اسکان، مجتمع تجاری رز و همچنین مرکز خرید رودبار و میرداماد از جمله مراکز خرید این محله پر هوادار هستند که وجود این مراکز شرایطی را فراهم نموده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در میرداماد با سهولت قادر باشند مایحتاج زندگی خود را تأمین نمایند.

محله میرداماد علاوه بر مراکز خرید به وجود اماکن مهم اداری نیز شهرت دارد در این محله ساختمان اصلی بانک مرکزی، اداره امور اقتصاد و دارایی تهران، سازمان املاک و مستغلات شهرداری، اداره ثبت اسناد، شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا)، شرکت نفت پارس، شرکت ژاپنی ماروبنی ایران، روزنامه اطلاعات، روزنامه جام جم، دانشکده علوم توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته که وجود این مراکز در این منطقه باعث شده که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در میرداماد را شاغلان این ادارات و مراکز تشکیل دهند.

در منطقه میرداماد مجموعه های ورزشی متعددی نیز ایجاد شده که از بین آنها می توان به مجموعه ورزشی رضایی مجد، قصر موج و کشوری اشاره نمود که روزانه شمار زیادی از ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در میرداماد و حتی ورزش دوستان از نقاط مختلف تهران به این مجموعه های مجهز مراجعه می نمایند.

باتوجه به امکانات خاص این محله قیمت خرید آپارتمان در میرداماد بسیار بالاست به همین منظور ساکنان این منطقه از قشر مرفه جامعه هستند و متقاضیان خرید آپارتمان نیز باید از سطح درآمدی بالایی برای خرید در این منطقه برخوردار باشند.

رنج قیمتی خرید آپارتمان در میرداماد بین 47 میلیون تا 47 میلیون و 800 هزار تومان است که گران قیمت ترین آنها در خیابان های گوی آبادی، شاه نظری، نفت، نیل، ظفر، بلوار مینا و فرید افشار به چشم می خورد به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در میرداماد برای انتخاب ملک مناسب خود در این محله می توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه نمایند و از بین آگهی های ثبت شده در این سامانه ملک خود را بیابند.

خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی

یکی دیگر از محله های پر هوادار منطقه 3 تهران دیباجی جنوبی است که در اطراف خیابان قلهک قرار گرفته است. این محله شکلی کوچه باغی دارد و وجود کوچه های تودرتو از ویژگی های این منطقه است که این شاخصه باعث شده که متقاضیان زیادی در صدد خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی باشند.

این محله که یکی از مناطق اصیل تهران به شمار می رود نیز دارای آب وهوایی فرح بخش است به همین دلیل افرادی که علاقه مند به سکونت در محله ای خوش آب وهوا و سرسبز با درختان زیبا هستند با خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی می توانند زندگی مملو از آرامشی را داشته باشند.

محله دیباجی جنوبی به دلیل قرارگرفتن در منطقه قلهک یکی از مناطقی به شمار می رود که کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و خرید در آن وجود دارد بنابراین متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی می توانند تمامی نیازهای خود و خانواده را از همین منطقه تهیه نمایند.

از آنجا که محله دیباجی جنوبی یکی از مناطق معروف قلهک محسوب می گردد ساکنان این محله را قشر مرفه تشکیل می دهند بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی برای زندگی در این محله دنج و آرام و اعیان نشین باید از سطح درآمدی و بودجه بالایی برخوردار باشند.

در محله دیباجی جنوبی در کنار خانه های قدیمی آپارتمان های لوکس با امکاناتی خاص همانند سونا، استخر، جکوزی و روف گاردن ساخته شده که وجود این امکانات باعث شده که متقاضیان با هر نوع سلیقه ای بتوانند اقدام به خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی نمایند.

از لحاظ قیمتی می توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی بسیار بالاست به همین دلیل متقاضیانی که علاقه مند به خرید آپارتمان در دیباجی جنوبی هستند با استفاده از سامانه تخصصی و هوشمند کیلید می توانند ملک موردنظر خود را در این محله پرتقاضا بین متری 46 میلیون و 300 هزار تومان تا 49 میلیون و 800 هزار تومان خریداری نمایند.

خرید آپارتمان در جردن

یکی از معروف ترین محله های واقع در منطقه 3 تهران که به اعیان نشینی شهرت دارد جردن و یا آفریقا نام دارد. این محله که در حال حاضر نلسون ماندلا نامیده می گردد یکی از مناطق جذاب و پرتقاضای شمال تهران به شمار می رود که به دلیل بالا بودن قیمت ها امکان خرید آپارتمان در جردن برای هر فردی وجود ندارد.

برای افرادی که علاقه مند به خرید و مراکز تجاری هستند محله جردن منطقه ای مناسب برای زندگی است زیرا این محله مملو از مراکز خرید و فروشگاه های صاحب برند است که با بالاترین قیمت ها به خریداران عرضه می گردد به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در جردن باید جزو قشر مرفه جامعه باشند.

محله جردن مهم سفارتخانه های خارجی است. سفارتخانه های نیجریه، لهستان، سودان، بنگلادش، بحرین، سوریه، یونان، اروگوئه، ونزوئلا، عمان، ایتالیا، سری لانکا، قطر، فیلیپین و کنیا در این منطقه قرار دارند که وجود این سفارتخانه ها باعث شده که بسیاری از فعالان این سفارتخانه ها و مهاجران اقدام به خرید آپارتمان در جردن با قیمت های بسیار بالا نمایند.

از جمله مراکز خرید مشهور محله جردن مرکز تجاری الهیه، مرکز خرید آسیا و سرخه بازار هستند که با فروشگاه های لوکس خود در این منطقه خودنمایی می نمایند.

محله جردن یکی از مناطق خوش آب وهوا و سرسبز تهران نیز محسوب می شوند وجود پارک هایی همچون پارک نوروز، صبا، خشایار، رعنا، و سیمرغ بر زیبایی های این محله افزوده است.

جردن از لحاظ برخورداری از ادارات و اماکن مهم نیز از شرایط ویژه ای برخوردار است. ساختمان ریاست جمهوری، سازمان انرژی اتمی، بنیاد شهید، شرکت مخابرات ایران، سازمان کیش، کلانتری 103، اداره هدایت ورانندگی، شهرداری، اداره برق بیهقی، وزارت راه وترابری، اداره راه آهن و کاخ ثابت پاسال در این محله وجود دارد که بر اهمیت این منطقه افزوده اند.

اما افرادی که علاقه مند به رستوران گردی هستند نیز در محله جردن رستوران ها و کافه های معروفی وجود دارد که می تواند محل مناسبی برای جلسات مهم خارج از محیط کاری و یا دیدار های خاص باشد که رستوران شاندیز، کو بابا، نایب، بخارا، ته دیگ، ریحون گیلانه، مانسون لانژ، خاقان و ورسای از معروف ترین آنها هستند بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در جردن زندگی لوکسی را در این محله خواهند داشت.

باتوجه به امکانات مدرن و لوکس در این محله قیمت خرید آپارتمان در جردن بسیار بالاست بنابراین بیشتر ساکنان این محله قشر اعیان نشین جامعه هستند. متقاضیان خرید آپارتمان در جردن برای انتخاب هوشمندانه ملک موردنظر خود می توانند به سامانه تخصصی و هوشمند کیلید مراجعه نمایند و پس از انتخاب نام محله از بین فایل های آگهی شده ملک موردنظر خود را جستجو و خریداری نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1289

به "کیلید همراه شما برای خرید آپارتمان در مناطق اعیان نشین تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلید همراه شما برای خرید آپارتمان در مناطق اعیان نشین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید