کیفیت ساخت افتضاح گوشی گرانقیمت نو چینی، عکس

به گزارش سفر به آنتالیا، زومیت نوشت: گوشی پرچم دار وان پلاس 12 در کمال تعجب، بعضی از خریداران اولیه را با کیفیت ساختش ناامید نموده است.

کیفیت ساخت افتضاح گوشی گرانقیمت نو چینی، عکس

گوشی وان پلاس 12 هفته گذشته در چین عرضه شد و از بسیاری جهات تجربه گوشی پرچم دار را به ارمغان آورد. بااین حال، گزارش های کاربران نشان می دهند که بعضی از دستگاه ها در بخش کیفیت ساخت و پرداخت شرایط مناسبی ندارند.

چندین کاربر ویبو شکاف هایی را بین بدنه و دوربین گوشی وان پلاس 12 و بقیه بخش های بدنه گوشی گزارش نموده اند.

  • آخرین مدل هیوندای ورنای محبوب در ایران/ عکس

  • خبر خوش برای اندرویدی ها؛ اضافه شدن یک قابلیت مجذوب کننده به پیغام رسان های اندرویدی!

  • اندروید 14 بر روی این تلفن همراه منتشر شد!/ عکس

به نظر می رسد بعضی از دستگاه ها در بالا یا پایین بدنه شکاف دارند؛ درحالی که در بعضی دیگر در هر دو بخش بالا و پایین شکاف دیده می گردد. تعداد کمی از کاربران نیز مشاهده میزان زیادی چسب را در اطراف محفظه دوربین گزارش نموده اند.

معین نیست که این مسائل چقدر گسترده هستند؛ اما ظاهراً مشکل فاصله داشتن دوربین از مشکل چسب همه گیرتر است. مطمئناً این مشکل برای همه دستگاه ها این گونه نیست؛ زیرا بعضی از کاربران گزارش داده اند که وان پلاس 12 آن ها ظاهر خوبی دارد. بااین حال، ظاهراً این مشکل توجه لو ویبینگ، مدیرکل ردمی را به خود جلب نموده است.

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی، به طور خاص از OnePlus نام نبرد، اما در پست ویبو خود نوشت به نظر می رسد که این شکاف ها به علت استانداردهای کنترل کیفیت داخلی با سخت گیری کم است.

اگر مشکل گسترده باشد، شرایط وان پلاس را برای عرضه جهانی گوشی جدیدش در ماه آینده سخت خواهد شد. معین نیست که قیمت گوشی وان پلاس 12 در بازارهای جهانی چقدر خواهد بود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2330

به "کیفیت ساخت افتضاح گوشی گرانقیمت نو چینی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت ساخت افتضاح گوشی گرانقیمت نو چینی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید