تصاویر ، خودروساز چینی - انگلیسی با این 4 ماشین به ایران بر می شود؟ (تور چین ارزان)

به گزارش سفر به آنتالیا، کمپانی سایک موتورز که هم اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد، با باز شدن بازار صادرات ایران به روی خودروهای خارجی با برند رووی به ایران بر می شود.

تصاویر ، خودروساز چینی - انگلیسی با این 4 ماشین به ایران بر می شود؟ (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ام جی وان (MG One)

یکی از تازهترین خودروهایی که شرکت ام جی در سال 2021 معرفی نموده، MG One است. این خودروی کراس اوور دارای طراحی اسپرت و جوان پسندی است که می تواند برگ برنده آن در بازارهای آسیا و ایران باشد. ام جی وان مجهز به یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربو است که می تواند حداکثر 181 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. بعلاوه نیروی محرکه این خودرو به وسیله گیربکس اتوماتیک سی وی تی به محور جلو منتقل خواهد شد.

این خودروی مجذوب نماینده و زیبا به لحاظ ظاهری دارای دو نسخه آلفا و بتا است. نسخه آلفا ظاهر اسپرت تری نسبت به بتا دارد و نسخه بتا مجهز به فناوری های پیشرفته و سطح بالایی است که نسخه آلفا ندارد. MG One در بازار چین بین 17 تا 21 هزار دلار قیمت گذاری شده و هر چه امکانات رفاهی و آپشن های آن بیشتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد شد. رقبای این خودرو در صورت ورود به بازار ایران، لاماری ایما، دیگنیتی و ام وی ام ایکس 55 خواهند بود.

ام جی آر ایکس 5 تازه (MG RX5 New)

رووی آر ایکس 5 تازه دارای دو مدل بنزینی و پلاگین هیبریدی است. نسخه بنزینی این کراس اوور مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که می تواند حداکثر 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. نیروی محرکه این خودرو به وسیله جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل می گردد. رووی RX5 در هر 100 کیلومتر تقریبا 6.9 لیتر سوخت مصرف می نماید و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است.

بعلاوه نسخه پلاگین هیبریدی ام جی آر ایکس 5 تازه مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به همراه یک پیشرانه برقی است که هر دوی آنها می توانند 245 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور فراوری نمایند. انتقال نیروی محرکه در این کراس اوور پلاگین هیبریدی به وسیله گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می گردد.

خوشبختانه مصرف سوخت MG RX5 در این نسخه 3.3 لیتر در هر صد کیلومتر است و می تواند در عرض 6.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت این خودرو با توجه به نوع پیشرانه و مقدار امکانات رفاهی که دارد بین 17 تا 23 هزار دلار خواهد بود.

ام جی اچ اس (MG HS)

از دیگر خودروهای برند ام جی می توان به MG HS اشاره نمود. این کراس اوور کامپکت در سال 2018 و به عنوان جایگزینی برای ام جی جی اس راهی بازار شد. این خودرو هم نظیر رووی آر ایکس 5 در نسخه های بنزینی و هیبریدی فراوری و عرضه می گردد. به احتمال زیاد نسخه بنزینی 1.5 لیتری آن وارد کشور گردد.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوی این خودرو می تواند حداکثر 169 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. بعلاوه نیروی محرکه این خودرو به وسیله گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل خواهد شد. این نسخه از ام جی اچ اس در هر 100 کیلومتر تنها 6.8 لیتر بنزین مصرف می نماید.

اما این کراس اوور مجذوب نماینده و دوست داشتنی یک مدل قدرتمندتر هم دارد که مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربو شده و می تواند حداکثر 231 اسب بخار قدرت فراوری کند. یکی از مزایای این خودرو سفارش آن به صورت دو دیفرانسیل است. رقیب این محصول چینی-انگلیسی در بازار ایران، دیگنیتی پرستیژ خواهد بود.

سایک موتور در سال 2020 خودرویی با نام پایلوت راهی بازار کرد که در واقع نامی برای فیس لیفت ام جی HS است. این احتمال وجود دارد که مدیران سایک موتور به جای نسخه قبلی، فیس لیفت تازه را راهی بازار ایران نمایند. ام جی پایلوت همانند نسخه قدیمی خود مجهز به دو نسخه بنزینی 1.5 لیتری و 2 لیتری است. پیشرانه 2 لیتری این خودرو با نسخه قبلی خود مو نمی زند، اما مدل مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری پیشرفته تر از قبل شده و حالا 173 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

هم ام جی اچ اس و ام جی پایلوت در بازار چین در محدوده قیمتی 14 تا 24 هزار دلار قرار دارند. با چنین قیمتی می توان برای این دو خودرو رقبایی نظیر تیگو 7 پرو، تیگو 8 کلاسیک و دیگنیتی پرستیژ در نظر گرفت.

ام جی آی 6 (MG i6)

زیرمجموعه شرکت ام جی، رووی سدان کامپکتی با نام i6 دارد که از سال 2017 تا به امروز فراوری و عرضه می گردد. این خودروی سدان روی پلتفرم نسل دوم ام جی 6 قرار گرفته و خوش ساخت است. ام جی آی 6 در بازار چین مجهز به پیشرانه های مختلفی است که می توان به 1 لیتری توربو، 1.5 لیتری توربو و 1.5 لیتری توربو پلاگین هیبریدی اشاره نمود. بعلاوه این خودرو یک نسخه تمام الکتریکی هم دارد.

به نظر می رسد در صورت بازگشت مجدد ام جی به ایران، محتمل ترین گزینه برای ورود به بازار داخلی ما همان نسخه 1.5 لیتری توربو بنزینی باشد. پیشرانه ای که از آن صحبت می کنیم می تواند حداکثر 169 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. نیروی محرکه در این نسخه به وسیله یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل می گردد.

ام جی آی 6 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو بنزینی با چنین مشخصاتی در هر 100 کیلومتر تنها 5.9 لیتر سوخت مصرف می نماید و شتاب صفر تا صد آن 8.5 ثانیه ارزیابی شده است. نسخه قدرتمندتر MG i6 با نام مکس مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که می تواند حداکثر 176 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. این نسخه به لحاظ طراحی ظاهری هم یک سر و گردن بالاتر از نسخه معمولی خواهد بود.

قیمت این سدان خوش ساخت با این مشخصات در بازار چین بین 18 تا 21 هزار دلار است و از رقبای آن در ایران می توان به فونیکس آریزو 6 پرو و کی ام سی جی 7 اشاره نمود. البته وعده داده شده که در صورت بازگشت این برند به ایران، خودروی مذکور بسیار به صرفه تر وارد بازار داخلی ما گردد.

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2162

به "تصاویر ، خودروساز چینی - انگلیسی با این 4 ماشین به ایران بر می شود؟ (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خودروساز چینی - انگلیسی با این 4 ماشین به ایران بر می شود؟ (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید