پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

به گزارش سفر به آنتالیا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

به گزارش خبرنگاران، در پیغام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

سیزدهم رجب خجسته زادروز عظیم مردی است که به تأسی از آن انسان والا و پدر نمونه، به شایستگی روز پدر نام گرفته است؛ هم او که در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا به فیض شهادت و رستگاری نائل شد. گوهر تابناکی که در کعبه چشم به دنیا گشود و تا آخرین لحظه زندگی پربار خویش با شمشیری بی نیام و زرهی بی پشت از حریم اسلام دفاع کرد. روزهایش شیر میدان رزم و شجاعت در صیانت از دین نبوی بود و شبانگاهانش پدری مهربان با انبان آذوقه بر شانه هایی پینه بسته و چشمانی اشک آلود به هنگام اطعام یتیمان.

میلاد علی(ع) میلاد شکوه و مهربانی است. پهلوان نام آوری که در اوج رشادت و رزم آفرینی، صدای گریه کودکی یتیم، پشت طاقتش را می لرزاند و حس پدرانه را معنایی متعالی می بخشید. بی تردید مردان حماسه آفرین این مرز و بوم نیز رسم مردانگی و پدر بودن را از مولایشان امیرالمومنین(ع) آموخته اند و در سایه سیره علوی، به تربیت خویش و فرزندانشان همت گمارده اند.

سالروز ولادت با سعادت فرزند کعبه، مهربان ترین پدر هستی، حضرت علی(ع) را به تمام پدران عظیموار، به ویژه پدران معظم شهیدان تبریک و تهنیت می گویم و عزت و سربلندی مردان غیور ایران اسلامی را در سایه سار فرهنگ و آیین علوی آرزومندم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 860

به "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید