ورود گردشگران به ماسوله ممنوع شد

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیر پایگاه میراث فرهنگی ماسوله از گردشگران خواست تا اطلاع ثانوی به دیدن شهر تاریخی ماسوله نروند.

ورود گردشگران به ماسوله ممنوع شد

با تور عمان ارزان تابستان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، احمد نجیبی مدیر پایگاه میراث فرهنگی ماسوله سه شنبه 13 اسفند ماه 98 با اشاره به شرایط ساختاری و فشردگی بافت تاریخی ماسوله اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به این که معمولا حضور مخاطبان و گردشگران در ماسوله از بافت و بازار تاریخی این شهر تاریخی در بخشی فشرده انجام می گردد، تا اطلاع ثانوی حضور گردشگران در این شهر تاریخی ممنوع اعلام شد.

نجیبی تأکید کرد: این دستور براساس تأکید وزارت بهداشت و شورای تامین شهرستان فومن و درخواست پایگاه میراث فرهنگی ماسوله، اعلام شده و تا اطلاع ثانوی ورود گردشگران به محدوده ماسوله ممنوع شده است.

او ادامه داد: مغازه های بازار تاریخی ماسوله تعطیل شده و امکان سرویس دهی ندارند، همچنین از ورودی این شهر تاریخی، از حضور گردشگران جلوگیری می گردد.

نجیبی از مخاطبان و علاقمندان به حضور در این بافت تاریخی درخواست کرد تا دیدنِ تاریخ ماسوله را با توجه به شرایط موجود، در شرایط بهتری برنامه ریزی نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 809

به "ورود گردشگران به ماسوله ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود گردشگران به ماسوله ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید