هیئت های ورزشی برتر شهرستان بروجن تجلیل می شوند

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، خدیجه ربیعی بعد از ظهر چهارشنبه درجلسه هم اندیشی مسئولان بخش ها هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این شهرستان با اشاره به تاکید برحمایت از پروژه های عمرانی، گفت: با توجه به پتانسیل و شاخص های تعریف شده باید به پروژه های عمرانی نگاه ویژه داشت و به منظور تکمیل و راه اندازی هر پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.

هیئت های ورزشی برتر شهرستان بروجن تجلیل می شوند

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه هر نماینده قانون گذاری، برنامه ریزی و نظارت است، گفت: بر اساس چهارچوپ قانون برنامه ششم 0.27 درصد از مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش همگانی و بانوان اختصاص داده شده است.

ربیعی با اشاره به اینکه در سال 96 و 97 بودجه نسبتا خوبی به ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد، اعلام کرد: هیئت های ورزشی ردیف خاص اعتباری ندارند اما علیرغم این موضوع اعتباراتی در نظر گرفته و در اختیار 102 هیئت شهرستان قرار داده می گردد.

وی با بیان اینکه باید به هیئت های ورزشی فعال نگاه ویژه گردد، توضیح داد: آیین تجلیل از هیئت های ورزشی بروجن باید با حضور یکی از مسئولان ورزشی کشور با هدف آنالیز مسائل، مسائل و درخواست های هیئت ها برگزار گردد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: با وجود محدودیت های مالی، پنج تخته تشک کشتی به بروجن، فرادنبه، سفیدشت، گندمان و بلداجی تحویل داده شده و همچنین برای شهر نقنه نیز در حال پیگیری است و همچنین با پیگیری های صورت گرفته به 11 روستا تجهیزات کامل ورزشی داده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 69

به "هیئت های ورزشی برتر شهرستان بروجن تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت های ورزشی برتر شهرستان بروجن تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید