منصوریان: بازی گل گهر ، پدیده خیلی به ما یاری کرد، در آلمان درس سختکوشی گرفتم

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی پدیده و گل گهر خیلی به ما یاری کرد و وقتی آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که آنها در ضدحمله و انتقال توپ خیلی سریع هستند.

منصوریان: بازی گل گهر ، پدیده خیلی به ما یاری کرد، در آلمان درس سختکوشی گرفتم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پدیده گفت: به تیم و مردم شهر آبادان تبریک می گویم. خیلی بازی سختی بود، ما می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، اما پدیده دوام آورد و در آخرین لحظات با لطف و عنایت خدا توانستیم برنده شویم. بازی پدیده و گل گهر خیلی به ما یاری کرد. وقتی آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که آنها در ضدحمله و انتقال توپ خیلی سریع هستند و به همین علت بررسی خوبی داشتیم.

وی اضافه نمود: خیلی کوشش و راه های مختلف را امتحان کردیم ولی پدیده خیلی خوب دوام آورد. به سیدعباسی تبریک می گویم و برای او آرزوی برترین ها را دارم. او اول راه است و این شکست چیزی از توانایی های سیدعباسی کم نمی کند. این تیم می تواند روزهای خوبی داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره اینکه مسائل تیمش پشت پیروزی مقابل پدیده مخفی شد، گفت: نگاه ها خیلی فرق دارد، شما از پشت عینک خودتان به این شکل می بینید، ولی نگاه من به این شکل است که ما پلن خود را برای آغاز بازی تغییر دادیم و با دو مهاجم بازی کردیم. اصحاب رسانه مدل دیگری به شرایط تیم ما نگاه می نمایند ولی من نتیجه را نگاه می کنم و با توجه به شرایطی که تیم ما دارد باید آن را کنترل کنیم. باید نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت مان را تقویت کنیم.

منصوریان درباره مشکل گلزنی تیمش توضیح داد: بازیکنان را در خط حمله مختلف را آزمایش می کنیم و از هارمونی که می گذاریم باید به یک ایده آلی برسیم. امروز با زوج بیت سعید و احمد شریعت زاده وارد زمین شدیم و خیلی هم از آن راضی بودم. ترجیح می دهم هافبک ها و مدافعان گل بزنند و پیروز باشیم نه اینکه فقط بخواهم مهاجمان تیمم گل بزنند. در آینده نتیجه است که می ماند، کیفیت خیلی خوب است و ما تا لحظات پایانی کیفیت هم داشتیم. به عنوان کسی که افتخار داشتم در آلمان بازی نموده و درس سختکوشی بگیرم، می گویم باید کوشش مضاعف نموده و در تمرینات بیشتر فرصت های گلزنی را تمرین و این عیب را رفع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام حذفی با ترکیب اصلی بازی خواهد نمود؟ گفت: در جام حذفی با ترکیب اصلی وارد میدان خواهیم شد. از جمله مربیانی هستم که به 25 بازیکن خود اعتقاد دارم و هرکسی که خوب باشد وارد زمین می گردد. با تیمی بازی داریم که در لیگ دسته اول سایپا را شکست داده است و بازی سختی داریم. به یاد دارم به نیمه نهایی آسیا و فینال جام حذفی رسیدیم و در یک بازی الجیش را با صبری لموشی شکست دادیم و هفته بعد از آن با صنعت مس ساری که در لیگ دوم بود به مشکل خوردیم و با ضربات پنالتی برنده شدیم. جام حذفی برای ما مهم است و خیلی جدی می گیریم. امروز خیلی راضی شدم، بویژه که شروین بزرگ گل زد، اما امشب تمام می گردد و باید به سراغ بررسی جام حذفی برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2008

به "منصوریان: بازی گل گهر ، پدیده خیلی به ما یاری کرد، در آلمان درس سختکوشی گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بازی گل گهر ، پدیده خیلی به ما یاری کرد، در آلمان درس سختکوشی گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید