تور هلند ارزان: راهنمای سفر به هلند

به گزارش سفر به آنتالیا، آشنایی کامل با هلند

مردم سراسر دنیا هلند را با پنیرهای متنوع، آسیاب و گل های زیبا میشناسند. فوتبال محبوب ترین ورزش هلند است. در واقع یک اصطلاح برای حامیان فوتبال در هلند وجود دارد به نام: تب نارنجی! کل کشور به رنگ نارنجی دیده میشود. مردم لباس نارنجی می پوشند و کل خیابان ها با پرچم ها و بادکنک های نارنجی تزئین میشود. اینگونه پشتیبانی خود را از تیم ملی فوتبال نشان می دهند. در خصوص هلند چیزهای بیشتری برای گفتن وجود دارد اما من این را برای پست های آینده ذخیره می کنم.

تور هلند ارزان: راهنمای سفر به هلند

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

جغرافیای هلند:

بارزترین ویژگی کشور هلند از نظر جغرافیایی و بعلاوه از لحاظ لجستیکی و مالی - دلتای راین- با بندر روتردام است که بزرگترین دلتا در جهان غرب محسوب میگردد. هلند در شمال غربی اروپا واقع شده است، از جنوب با بلژیک و از شرق با آلمان هم مرز است، بخش بزرگی از هلند با آب پوشیده شده است. بزرگترین دریاچه هلند: Ijsselmeer (دریاچه مصنوعی که در اثر بسته شدن خلیج زویدرمر ایجاد شده است). آمستردام ، مرکز هلند به علت پل ها و کانال های بسیار زیادش معروف است.

تور هلند

ژِیوار سفیر نوین

مدارک ویزای شنگن

واقعیت هایی جالب از هلند:

  • آیا می دانستید حدبیشتر مسیری که می توانید در هلند طی کنید (از شمالی ترین قسمت گرونینگن تا قسمت جنوب غربی زلاند) حدود 400 کیلومتر است؟
  • در هلند تعداد دوچرخه ها (19 میلیون) بیشتر از مردم (17 میلیون) است.
  • هلندی ها سالانه مقادیر زیادی شیر می نوشند، بیش از 320 لیتر به ازای هر نفر.
  • هلندی ها پنیر زیادی می خورند، سالانه تقریبا 20 کیلو برای هر نفر!
  • حدود یک چهارم هلند زیر سطح دریا است و برای محافظت هلند از اقیانوس، تقریباً 80.000 کیلومتر دایک ساخته شده است.
  • رنگ های پرچم هلند قرمز، سفید و آبی است. قرمز برای مردم، سفید برای کلیسا و آبی برای اشراف است.
  • فرودگاه شیپول 4،5 متر از سطح دریا فاصله دارد.
  • شیرین بیان نوعی آب نبات هلندی است، که هر ساله برای هر نفر حدود 2 کیلوگرم مصرف میگردد.
  • هلند دو سوم گلهای جهان را صادر می نماید، بسیاری از آنها لاله های رنگارنگ هستند.
  • 4 نفر از 10 نفر در هلند به صورت پاره وقت کار می نمایند، و نه تمام وقت!!!

زبان مردم هلند:

هلندی زبان مادری بیش از 22 میلیون نفر در هلند و بلژیک است، در حالی که در استان فریسلند بعضی از مردم با زبان دیگری به نام فریزیایی صحبت می نمایند.

دین و مذهب در هلند:

جامعه هلند قبلاً کاملاً در راستای آئین های مذهبی یا عقیدتی سازماندهی می شد و هر گروهی که دارای مدارس، روزنامه ها، اتحادیه های صنفی، کلوپ ها در غیر از این راستا بود، ردیابی می شد.در حال حاضر شرایط فرق نموده است، کلیساها در حال از بین رفتن هستند، در هلند دو گروه بزرگ مذهبی وجود دارد: کاتولیک رومی و پروتستان به همراه اقلیت هایی مانند مسلمانان، یهودیان و هندوها. با این وجود، تقریباً نیمی از جمعیت هیچ وابستگی به هیچ نهاد مذهبی ندارند.

12 استان در هلند:

  • لیمبورگ-Limburg
  • نورد برابانت- Noord Brabant
  • نورد هلند- Noord Holland
  • اوریجزل-Overijssel
  • اوترخت- Utrecht
  • زلاند- Zeeland
  • زوید هلند- Zuid Holland
  • درنته- Drenthe
  • فلولاند- Flevoland
  • فریسلند- Friesland
  • گلدرلند- Gelderland
  • گرونینگن- Groningen

تور مقرون به صرفه اروپا

آب و هوا در هلند:

هلند دارای آب و هوای معتدل و دریایی است و شبیه انگلیس است. تابستان ها به طور کلی خنک است و هوای بیش از حد گرم، بسیار نادر است. زمستان ها می تواند نسبتاً سرد ، همراه با باران، باد و برف باشد. بارندگی در تمام سال رخ می دهد و بهار خشک ترین فصل سال است!

برترین زمان برای سفر به هلند:

اگر چه آمستردام در تابستان شلوغ می گردد، و قیمت هتل ها نیز می تواند به همان مقدار بالا باشد. اما با توجه به روزهای طولانی، جشنوارهای پر جنب و جوش و هوای آفتابی، زمان بسیار خوبی برای سفر به هلند است. در اواخر ماه مارس، آوریل و ماه مه، هنگامی که میادین لاله های با شکوه کاملا شکوفا می شوند، می تواند بر قیمت هتل و ساعات گشت و گذار تأثیر بگذارد. پاییز با جمعیت سبک تری همراه است، هرچند که کنفرانس های فصلی می توانند در ماه سپتامبر در آمستردام باعث افزایش قیمت شوند. در یک کلام هر دو فصل بهار و پاییز از آب و هوای معتدل هلند لذت خواهید برد.

اگر به سفر به این کشور زیبا علاقمند هستید از تور اروپا نوروز1401 خبرنگاران دیدن کنید.

تعطیلات رسمی کشور هلند:

مراسم سال نو ، چهارشنبه، 11، دیماه، 1398

آدینه خوب، آدینه، 22 فروردین، 1399

یکشنبه عید پاک، 24 فروردین، 1399

دوشنبه عید پاک دوشنبه ،25 فروردین، 1399

روز آزادی ، سه شنبه ،16 اردیبهشت، 1399

روز خورشید ویتسون، 11 خرداد، 1399

دوشنبه دوشنبه دوشنبه،12 خرداد، 1399

روز کریسمس آدینه، 5 دی، 1399

دومین روز کریسمس شنبه، 6دی، 1399

ساعت کار مغازه ها در هلند:

بیشتر مغازه ها همه روزه از حدود 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز می شوند. دوشنبه ها، مغازه ها اغلب تا حدود ظهر باز نیستند. بیشتر شهرها در شب خرید را برپا مینمایند که در آنها مغازه ها تا ساعت 9 شب باز میمانند و معمولاً در روزهای پنجشنبه این روال برقرار است. هر شهر هلند در یکشنبه قوانین خاص خود را برای خرید دارد! در بیشتر شهرهای بزرگ، سوپر مارکت ها همه روزه تا ساعت 10 شب باز هستند، به استثنای روزهای یکشنبه که حدود ساعت 5.30 بعد از ظهر بسته می شوند. در سایر نقاط کشور، سوپر مارکت ها معمولاً تا 8 بعد از ظهر باز هستند.

برای یک خرید ایده آل به کجا بروید؟

مرکز خرید آیندهوون مکانی عالی برای خرید است. این فروشگاه دارای مغازه های بزرگ و مشهور، خرده فروشان ویژه و مراکز خرید سر پوشیده با فضایی گسترده و متنوع است. خلاصه، مطمئناً آنچه را که می خواهید در آیندهوون پیدا می کنید! برای خرید محصولات مد و زیبایی به مرکز HEUVEL بروید.

برترین خیابان های هلند برای خرید: مثلث دنج متشکل از کلاین برگ، گروت برگ و برگسترات دارای برترین بوتیک های اختصاصی هستند.

ساعت کار بانکها و دفاتر پست:

بیشتر بانک ها و دفاتر پست از دوشنبه تا آدینه بین 9 صبح و 5 بعد از ظهر باز هستند. فقط بانک های بزرگ و دفاتر پست روز شنبه باز هستند. بانک GWK Travelex هفت روز هفته باز است. بیشتر دفاتر GWK Travelex در نزدیکی ایستگاه های قطار و اتوبوس واقع شده اند.

3 جاذبه بی نظیر از هلند

Keukenhof

زیباترین باغ بهاری جهان! بیش از 7 میلیون لاله در بهار شکوفا می شوند. تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی. اکنون بسته شده است (به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا).

مدت زمان پیشنهادی: 2-3 ساعت

نشانی:Stationsweg 166A، 2161 AM Lisse The NetherlandsMap

WONDR Experience

WONDR یک تجربه پاپ آپ همه جانبه است که جادوی بصری را با خلاقیت بی حد و مرز ترکیب می نماید. زمین بازی رنگی و حیرت انگیز که به وسیله بعضی از خلاق ترین فکر های آمستردام طراحی شده است. نمایشگاهی فانتزی، مکانی برای افراد خوش ذوق، مخصوصا دختر خانم هایی که عاشق عکاسی اند.

مدت زمان پیشنهادی: 1-2 ساعت

نشانی:

Amsterdam Centrum، Noord-Holland Meeuwenlaan 88، 1021 JK Amsterdam The DutchMap

Rijksmuseum

اینجا موزه هلند است. Rijksmuseum کاملاً بازسازی شده است و داستان هلند را از قرون وسطی تا قرن بیستم روایت می نماید. از جمله آثار Rembrandt ، Vermeer ، Frans Hals و موارد دیگر را دراین موزه میبینید!

مدت زمان پیشنهادی: 2-3 ساعت

نشانی: Museumstraat 1، 1071 XX Amsterdam The NetherlandsMap

4 سوغاتی مخصوص هلند را بشناسید

Pip Studio Bathrobe

پیپ استودیو یک سوغات سرا در آمستردام است، با این شعار: محصولات شاد برای افراد راضی. محصولات رنگارنگ ایجاد شده به وسیله طراح ناشناس در سراسر جهان کاملاً در حال توسعه است. پیپ استودیو، ملحفه، حوله حمام، کارد و چنگال، لوازم التحریر و کیف های مختلف را به سبک گلدار روشن فراوری میکند. لباس های گرم این مغازه مشهور هستند، لباس ها دارای گل های متنوع و از XXS تا XL مقدار دارند. آنها هدیه ای خارق العاده برای کسی هستند که دوست دارد در خانه راحت باشد. در آمستردام محصولات Pip منحصراً در De Bijenkorf ، یک فروشگاه بزرگ در مرکز شهر واقع در میدان دام، یافت می گردد. آنجا طیف کاملی از وسایل Pip را که شامل تمام رنگهای زیبا هستند در اختیار شما قرار میدهد.

قیمت: 99.95 یورو

از کجا آن را پیدا کنید: به De BijenkorfDam 1, Amsterdam بروید!

ساعت کار :

دوشنبه،چهارشنبه: 10 تا 19

پنجشنبه ، آدینه: 10 تا 21

شنبه: 9:30 تا 19

یکشنبه: 11 تا 19

Nijntje Knuffel

Nijntje یک خرگوش کارتونی معروف از مجموعه کتابهای بچه ها دهه 1950 به وسیله هنرمند هلندی دیک برونا است. برونا بیش از 100 کتاب تألیف نموده است که هم اکنون به 40 زبان مختلف ترجمه شده است. یک سوغات شگفت انگیز هلندی برای بچه ها ، چقدر شیرین! یک خرگوش را با کتابی درباره یکی از ماجراهای برونا ترکیب کنید. کتابها دارای قالب کوچک و حاوی 16 صفحه هستند و برای بچه ها 4 تا 8 ساله توصیه می گردد. بیشتر کتابها دارای داستان کوتاهی در خصوص ماجراهای خرگوش هستند. این خرگوش زیبا را با لباس های مختلف می توان در بسیاری از مغازه های آمستردام یافت ، از جمله De Winkel van Nijntje ، فروشگاهی که فقط مختص بچه خرگوش های ناز است.

قیمت: 15 یورو و بالاتر

ساعتهای کار:

دوشنبه : 12 تا 18

سه شنبه تا شنبه : 11 تا 18

یکشنبه : 12 تا 18

در کجا آن را پیدا کنید: De Winkel van Nijntje، Scheldestraat 61, Amsterdam

Van Gogh Memory Game

ون گوگ نقاش هلندی بود. وی کاملاً پرکار بود و در مدت زمان ده سال بیش از 2،000 اثر هنری فراوری کرد، از جمله 900 نقاشی و 1100 طرح.

موزه آمستردام ون گوگ یک بازی حافظه سرگرم نماینده و آموزشی ایجاد نموده است که شامل نقاشی ها و طراحی های ون گوگ است. هر کارت همراه با توضیحات مربوط به نقاشی ها و طرح های آن تهیه شده است.

این بازی معمولی نیست، زیرا هیچ دو کارتی دقیقاً یکسان نیستند اما یک تم مشابه دارند. یک جفت کارت ممکن است طرح باشد و دیگری نقاشی، یا شاید دو عکس پرتره یا شاید دو نقاشی گل در گلدان. با هم تصاویر داستانی در خصوص ون گوگ را بازگو می نمایند.

آثار هنری همه از موزه ون گوگ در آمستردام برداشته شده اند. این بازی برای یک عاشق هنر هدیه ای شگفت انگیز خواهد بود و تفریح را با هنر و زندگی تلفیق می نماید.

قیمت: 16.50 یورو

در کجا آن را پیدا کنید: فروشگاه موزه ون گوگ ،Paulus Potterstraat 7 ، آمستردام

Custom Pendant Necklace

Lotte Klaver یک هنرمند و تصویرگر جوان از آمستردام است، که در کارگاه خود در یک ساختمان روزنامه قدیمی کار می نماید. او این آویزهای مخصوص شیشه و نقره را ایجاد نموده است که همگی یک نوع هستند. وی در یک حباب شیشه ای کوچک که پشت آن با نقره لعاب شده است، آنها را می سازد. زنجیر این گردنبندها گوی های ظریف نقره ای هستند. یک آویز با تصاویر مجذوب کننده از گیاهان، مردم، حیوانات یا نقاشی های ریز از خانه های نمادین آمستردام. با طراحی دلخواه خود شما یک آویز دلخواه را نیز برای شما ایجاد می نماید. این یک یادگاری عالی برای دوستانتان خواهد بود. این آویزهای منحصر به فرد و زیبا را می توان در Restore خریداری کرد.

قیمت: 49-99 یورو

ساعتهای کاری:

دوشنبه تا آدینه :10 تا 18

شنبه : 11 تا 17

از کجا بخریم؟ Restored ، Haarlemmerdijk 39, Amsterdam

کانالهای اردن و آمستردام:

این کانالها به همان مقدار که برای شهر ونیز مهم هستند، بخشی از منظر شهری آمستردام هستند و بعضی از ماندگارترین خاطرات برای هر بازدیدنماینده، زمان صرف شده در کاوش در آبراهه های شگفت انگیز شهر است. بسیاری از برترین جاذبه های گردشگری آمستردام را می توان با قایق یا تاکسی آبی دیدن کرد. اگر شما هم به دیدن این شهر زیبا در کشور هلند علاقمند هستید از تور هلند خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: ژیوار
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1987

به "تور هلند ارزان: راهنمای سفر به هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: راهنمای سفر به هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید