مقدسی: عملکرد سازمان خصوصی سازی شفاف گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر سازمان خصوصی سازی خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد گفت: عملکرد این سازمان باید برای مردم شفاف گردد.

مقدسی: عملکرد سازمان خصوصی سازی شفاف گردد

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس گفت: انتظار است که سران سه قوه در این شرایط کشور برای خنثی کردن فعالیت های خصمانه و تحریک آمیز آمریکا با اتحاد و همدلی بیشتر به برگزاری جلسات مشترک اهتمام ورزند. این جلسات نه تنها فقط با حضور سران سه قوا باشد بلکه افراد مؤثر در قوای سه گانه در کنار سران حضور داشته باشند و طرح های لازم در این باره اجرایی گردد تا مسائل مردم برطرف گردد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت و ساماندهی سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: آقای روحانی و وزیر اقتصاد باید عملکرد سازمان خصوصی سازی را شفاف نمایند و در این خصوص به مردم گزارش دهند. معین گردد که اگر ایرادی وجود دارد باید با آن برخورد گردد. وزیر وقت اقتصاد در مورد معین تکلیف هپکو قول داده بودند، اما هنوز اقدامی نشده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید در جهت تأمین خسارت های سیل و سرمازدگی به خصوص در شهرستان های حوزه انتخابیه اقدام کند. خسارت سرمازدگی به استان مرکزی فقط هزار میلیارد تومان بوده است. باید در جهت برطرف مسائل صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی مانند هپکو اقدام گردد؛ چرا که در این خصوص مصوباتی از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی و دولت گذارنده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 197

به "مقدسی: عملکرد سازمان خصوصی سازی شفاف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدسی: عملکرد سازمان خصوصی سازی شفاف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید