معاون اول رئیس جمهور بهمن ماه به قزوین سفر می نماید

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی روز دوشنبه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ملاقات و تبادل نظر کرد.

معاون اول رئیس جمهور بهمن ماه به قزوین سفر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

معاون اول رئیس جمهور با اظهار خرسندی ازتغییرات مدیریتی در قزوین گفت: خبرهای خوب و رضایت بخشی از استان قزوین به هیات دولت می رسد و این تغییرات اتفاق میمون و مبارکی بود که صورت گرفت.

وی اضافه کرد: چند مورد از تغییر و تحولات مدیریتی که پس از انتصاب جناب عالی در استان قزوین صورت گرفت منجر به همدلی، انسجام و امیدواری و اعتماد بیتر مردم به دولت تدبیر و امید شده است.

جهانگیری ضمن در این ملاقات با تاکید بر حمایت و مساعدت لازم و تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام، موافقت خود را برای سفر به استان قزوین در اوایل بهمن ماه سال جاری گفت.

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در این ملاقات گزارشی از آخرین شرایط استان در بخش های مختلف از جمله محیط زیست، راه و راه آهن، حمل و نقل، صنعت، گردشگری، کشاورزی، آموزش عالی، آب، مسکن مهر، بودجه و اعتبارات ارائه کرد.

وی در ادامه این ملاقاتاز معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد به منظور پیگیری و تخصیص اعتبارات و تسریع در فرایند اجرای پروژه های نیمه تمام و همچنین حمایت و مساعدت لازم برای ارتقای پایه اعتبارات استان دستور لازم را صادر کند.

استاندار در خاتمه از دکتر جهانگیری برای سفر به استان قزوین دعوت کرد که معاون امول رئیس جمهور ضمن موافقت، آمادگی خود را برای سفر به استان قزوین در اوایل بهمن ماه گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 705

به "معاون اول رئیس جمهور بهمن ماه به قزوین سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اول رئیس جمهور بهمن ماه به قزوین سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید