ساعت کاری ادارات مرکز اصلی کرونا تغییر کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، اداره کل مدیریت بحران قم در اطلاعیه ای از تغییر ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان درهفته جاری خبر داد.

ساعت کاری ادارات مرکز اصلی کرونا تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که عصر سه شنبه ششم اسفند ماه صادر شده آمده است: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعات کاری تمامی دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه 8 اسفند) از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر خواهد بود.

در این اطلاعیه بر ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه ها و بر پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع تاکید شده است.

این اطلاعیه حاکی است: لازم به ذکر است با توجه به احتمال بروز سیل در هفته جاری تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود.

همچنین در این اطلاعیه از مردم استان خواسته شده که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.

همزمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 831

به "ساعت کاری ادارات مرکز اصلی کرونا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کاری ادارات مرکز اصلی کرونا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید