راهپیمایی 22بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به قرار گرفتن در پیک ششم کرونا سویه اومیکرون، آیین راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان به صورت رژه خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

راهپیمایی 22بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر پورمحمدی صبح امروز 20 بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: با توجه به مصوبه ابلاغی ستاد مقابله با کرونای کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی راهپیمایی 22 بهمن امسال در رفسنجان به صورت رژه خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از عموم مردم شهیدپرور رفسنجان که همیشه در دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتند و نیز دستگاه های اجرایی که با دغدغه و به بهترین شکل راهپیمایی ادوار گذشته را برگزار کردند شرح داد: راهپیمایی های رفسنجان همیشه در استان زبانزد بوده است و ما برای اینکه بتوانیم امسال هم راهپیمایی خوبی داشته باشیم نیاز است که دستگاه ها با همکاری و در کنار هم قرار گیرند و با نظارت و هماهنگی این راهپیمایی انجام شود.

پورمحمدی در خصوص ساعت و نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم می توانند در این روز در 4 جهت شامل بلوار امان علی(ع)، گلزار شهدا، میدان 22 بهمن و پارک جوان در ساعت 10:30 جمع شوند و ساعت 11 به سمت مصلی امام خامنه ای حرکت کنند.

فرماندار رفسنجان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای عموم جهت پیشگیری از شیوع کرونا الزامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2061

به "راهپیمایی 22بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی 22بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید