خبرنگاران نماینده مجلس: شفافیت بودجه موجب ضابطه مندی دستگاه های اجرایی است

به گزارش سفر به آنتالیا، تربت حیدریه- خبرنگاران- نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: با شفافیت بودجه ها، راه لابی گری در تقسیم اعتبارات بسته می شود و این امر ضابطه مندی مدیران دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.

خبرنگاران نماینده مجلس: شفافیت بودجه موجب ضابطه مندی دستگاه های اجرایی است

محسن زنگنه روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی تربت حیدریه افزود: بودجه های دستگاه های اجرایی و سازمان ها باید شفاف اعلام شود و در صورت تحقق این مهم از بسیاری سوء استفاده ها جلوگیری و راستا خدمت رسانی به مردم نیز هموارتر می شود.

وی ادامه داد: خواستار تصویب قانون شفافیت بودجه در مجلس شورای اسلامی هستم و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز باید به صورت شفاف تمام اعتبارها را در کمیته برنامه ریزی اعلام کنند تا راه لابی گری در تقسیم بودجه بسته شود.

این کننده مجلس گفت: شفافیت بودجه باید بیش از پیش مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد و در جلسه آینده کمیته برنامه ریزی مسوولان می توانند همه چیز را در مورد اعتبارهای تخصیصی به صورت شفاف اعلام کنند.

علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز با استقبال از پیشنهاد کننده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مدیر دستگاه اجرایی از اعتبارهای تخصیص یافته مطلع است اما اگر بخواهیم همگان از مجموع اعتبارات دیگر دستگاه ها نیز مطلع شوند، به طور حتم فایل بودجه را در اختیار همه اعضای حاضر قرار خواهیم داد و در همین جلسه نیز مصوبات و مسایل مربوط به بودجه برای انتشار در اختیار رسانه های جمعی قرار خواهد گرفت.

مرکز شهرستان 225 هزاری نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1073

به "خبرنگاران نماینده مجلس: شفافیت بودجه موجب ضابطه مندی دستگاه های اجرایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: شفافیت بودجه موجب ضابطه مندی دستگاه های اجرایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید