خبرنگاران سونوگرافی اهدایی سازمان بهداشت جهانی تحویل بیمارستان خوی شد

به گزارش سفر به آنتالیا، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشکده علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی خوی گفت: یک دستگاه سونوگرافی از دستگاه های اهدایی سازمان بهداشت جهانی WHO به وزارت بهداشت و درمان کشور، به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تحویل داده شد.

خبرنگاران سونوگرافی اهدایی سازمان بهداشت جهانی تحویل بیمارستان خوی شد

فاطمه مقدم تبریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این دستگاه از نوع mylab sigma بوده و قیمت آن در بازار بین الملل، 30 هزار دلار است.

وی ادامه داد: این اقدام در پی حمایت های سازمان بهداشت جهانی جهت یاری به کشورها برای مبارزه با بیماری کووید 19 بوده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی خوی اظهار کرد: این سازمان بین المللی، 100 نوع از این سونوگرافی را به بیمارستان های کشور ارسال نموده که یکی از آنها به این بیمارستان و جهت استفاده بیماران شهرهای شمال آذربایجان غربی در استفاده، تشخیص و درمان بیماری کووید19 در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگاران، سازمان جهانی بهداشت به طور مداوم با ارسال لوازم محافظت فردی، دارو و تجهیزات پزشکی از کوشش های نظام سلامت ایران در مقابله با کووید19 حمایت می نماید.

بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خوی توسط دولت تدبیروامید احداث شده و به اتمام رسید و به دست دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران در سفر به خوی به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1408

به "خبرنگاران سونوگرافی اهدایی سازمان بهداشت جهانی تحویل بیمارستان خوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سونوگرافی اهدایی سازمان بهداشت جهانی تحویل بیمارستان خوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید