صفر تا صد خرید سیم کارت در قطر (تور دوحه)

به گزارش سفر به آنتالیا، در سفرهای خارجی، به خصوص اگر قصد اقامت طولانی مدت تر داشته باشید، بهتر است سیم کارت کشور مقصد را بخرید تا برقراری ارتباط و خرید بسته های اینترنت برای شما ارزان تر تمام گردد. البته می توانید از خدمات رومینگ نیز در کشورهای خارجی نیز بهره ببرید، اما خرید سیم کارت کشور مقصد بهتر است. برای مثال هزینه خرید سیم کارت قطر به نسبت پرداخت هزینه های رومینگ، ارزان تر است. اگر شما هم برای تماشا بازی های جام جهانی قصد سفر به قطر را دارید، در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران همراه ما باشید تا همه نکات برای خرید سیم کارت در قطررا به شما یاداور شویم.

صفر تا صد خرید سیم کارت در قطر (تور دوحه)

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

اپراتورهای معتبر برای خرید سیم کارت در قطر

کد کشوری تلفن همراه در قطر 971 است، قطر نیز همانند سایر کشورها، چندین اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفن همراه دارد. برای خرید سیم کارت قطر می توانید از میان هر یکی از این اپراتورها که در برخی موارد نظیر قیمت و خدمات تفاوت دارند، انتخاب کنید. قیمت سیم کارت قطر نیز به اپراتوری که انتخاب نموده اید، بستگی دارد. علاوه بر آن برای خرید سیم کارت بین المللی قطر به مدارکی نیز احتیاج دارید که در تمامی اپراتورها مشترک است.

1- قطر تل | Qatar tel

یکی از برترین اپراتورهای سیم کارت در قطر، قطر تل نام دارد. این اپراتور کیفیت آنتن دهی بسیار بالایی در سراسر قطر داشته و یکی از مهمترین ویژگی های آن، قرارداد با شرکت همراه اول است! طبق قرارداری که شرکت همراه اول با قطر تل منعقد نموده، در سفر به قطر به وسیله فعالسازی رومینگ همراه اول می توانید از سیم کارت اعتباری خود استفاده نموده و هزینه های خود را مدیریت کنید.

با توجه به این قرارداد، آنتن دهی این اپراتور کیفیت بالایی داشته و به راحتی می توانید تماس های بین المللی خود را انجام دهید. در این حالت احتیاجی به خرید سیم کارت قطر ندارید و سیم کارت همراه اول کافی است.

2- سیم کارت ودافون (Vodafone)

یکی دیگر از اپراتورهای فعال برای خرید سیم کارت در قطر ودافون نام دارد. جالب است بدانید که ودافون یک شرکت مخابراتی چند ملیتی بریتانیایی است که در کشور قطر نیز نمایندگی دارد. برای خرید سیم کارت در قطر می توانید از سیم کارت های اعتباری این اپراتور بهره ببرید. قیمت سیم کارت قطر در اپراتور ودافون به بسته اعتباری و اینترنت همراه بستگی دارد.

3- سیم کارت اردو (Ooredoo)

یکی دیگر از اپراتور های سیم کارت در قطر اردو نام دارد. این شرکت نیز یکی از پیشنهادات برای خرید سیم کارت قطر است و کیفیت آنتن دهی بالایی دارد. سیم کارت قطر را می توانید در تمامی شعبه های فروش سیم کارت در دوحه بخرید.

در زمان خرید، برای اطلاع از قیمت سیم کارت قطر نوع سیم کارت و بسته مورد نظر خود را تعیین کنید. تجربه ثابت نموده که برای خرید سیم کارت توریستی قطر اپراتور اردو گزینه ها و پیشنهادات جذابی به مسافران ارائه می دهد.

4- سیم کارت هالا (Hala)

دیگر اپراتور مطرح برای خرید سیم کارت در قطر ، هالا نام دارد. قیمت سیم کارت قطر هالا، بستگی به بسته اینترنت و مکالمه فعال شده روی سیم کارت دارد و در زمان خرید می توانید این موضوع را از فروشنده سوال کنید. در سفر به قطر برای جام جهانی می توانید بعد از رسیدن به فرودگاه حمد قطر، به یکی از شعب فروش سیم کارت قطر مراجعه کنید.

از کجا سیم کارت قطر بخریم؟

فرودگاه های قطر معمولا شعب نمایندگی فروش سیم کارت دارند. برای خرید سیم کارت بین المللی قطر نیز می توانید به فرودگاه حمد دوحه بروید. البته طبق تجربه، قیمت سیم کارت قطر در فرودگاه نسبت به سیم کارت های سطح شهر بالاتر است.

پیشنهاد می گردد برای خرید سیم کارت با در دست داشتن مدارک به شعب نمایندگی اپراتور در سطح شهر بروید تا بتوانید سیم کارت قطر را با قیمت واقعی بخرید. آدرس شعب نمایندگی فروش سیم کارت در قطر را می توانید با روشن کردن لوکیشن موبایل خود در گوگل مپ پیدا کنید.

مدارک مورد احتیاج برای خرید سیم کارت در قطر

برای خرید سیم کارت توریستی قطر باید به یکی از شعب نمایندگی فروش سیم کارت مراجعه کنید. از قلم نیاندازید که پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. در نمایندگی به شما یک فرم تحویل داده می گردد که باید اطلاعات مورد احتیاج در فرم را پر کنید تا سیم کارت اعتباری شما صادر گردد. توجه داشته باشید که سیم کارت های توریستی برای مدت زمان محدودی اعتبار دارند. برای فعال سازی سیم کارت قطر نیز می توانید از کارگزار فروش سیم کارت بخواهید تا فرایند فعال سازی را برای شما شرح داده و یا سیم کارت را برای شما فعال کند.

بسته رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی 2022 قطر

همانطور که در ابتدا عنوان کردیم می توانید به جای خرید سیم کارت در قطر از رومینگ همراه اول بهره ببرید. جالب است بدانید که همراه اول بسته های رومینگ جذابی برای جام جهانی 2022 قطر در نظر گرفته است. در طرح جام جهانی، شرکت همراه اول با اپراتور های Ooredoo و Vodafone قرارداد داشته و زمان استفاده از این طرح از تاریخ 15 آبان ماه 1401 شروع شده است. استفاده از طرح رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی 2022 به وسیله کد دستوری USSD و فروشگاه همراه اول امکان پذیر است. اگر قصد سفر به قطر دارید می توانید از طرح رومینگ ویژه جام جهانی قطر بهره مند شوید.

سیم کارت یا رومینگ؟ انتخاب با شماست!

در این مطلب در مورد اپراتورهای معتبر خرید سیم کارت قطر صحبت کردیم. به طور کلی اگر قصد اقامت های بیشتر از 10 روز در یک کشور خارجی دارید، خرید سیم کارت گزینه خوبی است. اما گاهی اپراتورهای داخلی مانند همراه اول یا رومینگ ایرانسل نیز پیشنهادات خوبی برای استفاده از سرویس رومینگ همراه ارائه می نمایند که ارزان تر است.

آیا شما تجربه استفاده از سیم کارت توریستی دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول خرید سیم کارت قطر

برترین اپراتور خرید سیم کارت در قطر چیست؟

قطر تل برترین اپراتور خرید سیم کارت در قطر است.

از کجا سیم کارت قطر بگیریم؟

برای خرید سیم کارت در قطر می توانید به شعب نمایندگی فروش سیم کارت در فرودگاه و یا شهر مراجعه کنید.

آیا سیم کارت های قطر در ایران آنتن می دهند؟

خیر سیم کارت های قطر در ایران قابل استفاده نیستند.

Zahra Ghareguzloo

عاشق سفرم. اما نه فقط با هواپیما و قطار. من یک کوله پشتی پر از واژه دارم که با اونها سفر میکنم.. به بکرترین نقاط جهان. به جایی که هنوز پای بشر بهش نرسیده..جایی اونورتر از رویا و خیال!

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2191

به "صفر تا صد خرید سیم کارت در قطر (تور دوحه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد خرید سیم کارت در قطر (تور دوحه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید