جریمه رئیس جمهوری برزیل به دلیل ماسک نزدن

به گزارش سفر به آنتالیا، ژائیر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل روز شنبه به دلیل عدم استفاده از ماسک حدود 100 دلار جریمه شد.

جریمه رئیس جمهوری برزیل به دلیل ماسک نزدن

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش یورونیوز؛ رئیس جمهوری برزیل در صف اول هزاران نفر از طرفداران خود که در شهر سائوپائولو با موتورسیکلت به خیابان ها آمده بودند حضور داشت. ایالت سائوپائولو استفاده از ماسک را در راستای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر کووید 19 اجباری نموده است. با این حال ژائیر بولسونارو در جمع طرفدارانش که بیشتر آنها ماسک به صورت نزده بودند از عدم استفاده از ماسک دفاع کرد.

رئیس جمهوری برزیل گفت که استفاده از ماسک برای افراد واکسینه شده بی فایده است. این در حالی است که بیشتر متخصصان به چنین ادعایی باور ندارند.

مقامات ایالت سائوپائولو از ماه مه سال 2020 استفاده از ماسک را در اماکن عمومی این ایالت اجباری نموده اند. به گفته مسئولان ایالتی 12 هزار موتورسوار روز شنبه ژائیر بولسونارو را در سائوپائولو همراهی می کردند.

دفتر رئیس جمهوری برزیل تا به امروز به جریمه نقدی وی واکنشی نشان نداده است.

بنا به آمار وزارت بهداشت برزیل تا به امروز کمتر از 12 درصد جمعیت این کشور در برابر بیماری همه گیر کووید 19 واکسینه شده اند. متخصصان بیماری های همه گیر در برزیل تاکید نموده اند که استفاده از ماسک باید تا زمانی که بیشتریت جمعیت این کشور واکسینه نشده اند ادامه پیدا کند.

رئیس جمهوری برزیل که گرایش راست افراطی دارد ماه گذشته نیز به دلیل عدم استفاده از ماسک در جمع طرفدارانش جریمه شده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1683

به "جریمه رئیس جمهوری برزیل به دلیل ماسک نزدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه رئیس جمهوری برزیل به دلیل ماسک نزدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید