تکذیب شایعه اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران

به گزارش سفر به آنتالیا، تهران (پانا) - مسئول روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به بعضی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اخراج 700 نفر از کارکنان این پالایشگاه، این موضوع را تکذیب کرد.

تکذیب شایعه اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران

به گزارش انتخاب، شاکر خفایی گفت: شایعاتی که درخصوص اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران منتشر شده است صحت ندارد و فقط شرکت پیمانکاری اویکو بخش کمی از نیروهایش را تعدیل نموده است.

وی با بیان اینکه شرکت پیمانکاری اویکو به اسم تامین کننده نیروهای تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران با قرارداد حدوداً 30 روزه است، اضافه نمود: این شرکت با توجه به کاهش دستورکارهای تعمیرات اساسی و کاهش کار ارجاعی، با 35 نفر از نیروهای روزمزد خود که بخش کوچکی از نیروهای محترم روزمزد شاغل در آورهال طرف قرارداد اویکو هستند، طی 2 روز (روزهای دوازدهم و سیزدهم تعمیرات اساسی) مطابق توافق و کاهش کار، تسویه حساب نموده است.

خفایی یادآور شد: شرکت پالایش نفت تهران شایعات منتشره در فضای مجازی در مورد اخراج کارگران پالایشگاه تهران را قویا تکذیب نموده و پیگیری انتشار دهندگان اخبار خلاف واقع از مراجع قضایی را حق مسلم خود می داند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه کارکنان کوششگر و ساعی شرکت پالایش نفت تهران همدل و متحدتر از هر زمانی با نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب در سال فراوری-پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تکیه بر تفکر، توکل و کوشش متعهدانه بر فراوری پایدار مطابق با استاندارد جهانی همت گماشته و هیچ مانعی آنها را از اهداف بلند خود که فتح قله های اقتصاد مقاومتی و اعتلای میهن عزیز اسلامی است غافل نخواهد ساخت و در روزهای آینده خبر مسرت بخش راه اندازی واحد تقطیر جنوبی پس از تعمیرات اساسی را خواهد داد.

شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش 250 هزار بشکه در روز در حدود 17 تا 20 درصد انرژی کشور را فراوری می نماید، این پالایشگاه سال 1347 تأسیس شده و اینک مشتمل بر 2 پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1751

به "تکذیب شایعه اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب شایعه اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید