کوشش بی وقفه انتقال خون در ماه مبارک رمضان

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل انتقال خون البرز از ارائه خدمات ویژه پایگاه های انتقال خون این استان در ایام ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

کوشش بی وقفه انتقال خون در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار از ، میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز گفت: با توجه به اوج دریافت دوباره بیماری کووید19، یاری رسانی به بیماران احتیاجمند به خون و فرآورده های حیات بخش لازم است.

مدیرکل انتقال خون البرز اضافه کرد: مردم البرز با مراجعه به مراکز اهدای خون، گام موثری در بهبود و ادامه زندگی بیماران بردارند.

حسینی گفت: با توجه به محدودیت تردد به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی ساعات کاری همانند روزهای گذشته که در صورت اتخاذ تصمیم جدید در مورد ساعات کاری مراکز اهدای خون به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

او اضافه کرد: فعالیت پایگاه توحید کرج در روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت هشت الی 13.30 و مرکز جامع خونگیری مهربانو کرج از ساعت هشت صبح الی 12:45 ظهر معین شده است.

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون البرز در چهارراه گلزار از ساعت هشت صبح الی 18.30 به اهدا نمایندگان خون خدمات ارائه می نماید.

او با اشاره به افزایش 60 درصدی اهدای خون در امسال و همچنین استقبال مردم برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با توجه به احتیاج روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول ننمایند در طول سال، این امر خداپسندانه را تکرار نمایند.

حسینی با اشاره به این که اداره کل انتقال خون با تامین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیرگذاری دارد، گفت : برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1620

به "کوشش بی وقفه انتقال خون در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بی وقفه انتقال خون در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید