کوشش برای تامین کالا های اساسی شب عید، تنظیم بازار با حضور موثر اصناف

به گزارش سفر به آنتالیا، مدرس خیابانی با تاکید بر اهتمام مستمر وزارت صمت، در راستای تأمین کالا های اساسی، گفت: برای تأمین میوه شب عید از تمامی ظرفیت های موجود در کشور به خوبی استفاده خواهد شد.

کوشش برای تامین کالا های اساسی شب عید، تنظیم بازار با حضور موثر اصناف

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که به وسیله ویدئو کنفرانس با مسئولان استان گلستان برقرار شده بود، گفت: تمام کوشش مسئولان در ستاد تنظیم بازار، برقراری آرامش و تأمین و توزیع به موقع کالا های مورد احتیاج مردم در ایام پایانی سال است و بنابراین از تمامی ظرفیت ها باید به منظور دستیابی به این هدف استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت حضور مؤثر اصناف و تشکل های تولیدی و صنفی در پیاده سازی برنامه های تنظیم بازار شب عید اضافه نمود: تمامی واحد های صنفی و تشکل های تولیدی باید همچون همواره، کمک رسان وزارت صنعت در اجرای سیاست های در نظر گرفته شده برای تأمین و توزیع به موقع کالا ها باشند و بر این اساس، شرایطی را فراهم نمایند تا کالا ها به موقع، با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف نمایندگان برسد.

به گفته مدرس خیابانی، در این راستا اصناف و تشکل های تولیدی می بایست برای تنظیم بازار شب عید و تأمین به موقع کالا های پرمصرف در این ایام از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، شکلات، میوه، کیف و کفش و پوشاک از تمام توان خود استفاده نموده و حتی در حوزه خدمات نیز، به بهترین نحو کوشش نمایند تا خدمات پرمصرف در این ایام تأمین گردد.

وی گفت: برای تأمین میوه شب عید نیز از تمامی ظرفیت های موجود در کشور به خوبی استفاده خواهد شد و در این راستا به منظور جلوگیری از گران فروشی، ستاد تنظیم بازار بر فرایند قیمت گذاری و توزیع به موقع میوه در ایام پایانی سال نیز وارد عمل خواهد شد.

مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و شفاف به مردم در حوزه کالا های مورد احتیاج ایام پایانی سال اعلام کرد: کوشش رسانه های بیگانه آن است که با به راه انداختن جنگ رسانه ای، شیرینی شب عید را به کام مردم تلخ نمایند که، اما امیدوار هستیم که با اطلاع رسانی دقیق و صحیح از سوی بخش های مختل، مانع از این امر شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 716

به "کوشش برای تامین کالا های اساسی شب عید، تنظیم بازار با حضور موثر اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای تامین کالا های اساسی شب عید، تنظیم بازار با حضور موثر اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید