بیش از 200 مورد بازرسی نوروزی از مراکز ارائه خدمات در استان مرکزی انجام شد

به گزارش سفر به آنتالیا، بازرس ویژه سمن های استان مرکزی و مسئول کمیته صیانت از حقوق شهروندی ستاد سفر استان مرکزی از انجام بیش از 200 مورد بازرسی نوروزی از مراکز ارائه خدمات در استان مرکزی خبر داد.

بیش از 200 مورد بازرسی نوروزی از مراکز ارائه خدمات در استان مرکزی انجام شد

به گزارش خبرنگاران از اراک، سیاوش آقاخانی صبح امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار گشت براهمیت توجه به بخش گردشگری تاکید کرد و گفت: درچند ساله اخیر صنعت توریسم توسعه متمادی و تنوع پذیری اقتصادی را تجربه کرده که به واسطه آن تبدیل به یکی از سریع و رو به رشدترین بخش های صنعتی در دنیا شده است.

وی اضافه نمود: استان مرکزی جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و باید ظرفیت های گردشگری منطقه معرفی شود، این درحالی است که امسال شاهد افزایش حضور مسافران زیادی در شهرستان ها و مناطق مختلف استان هستیم که می توان با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه دوام حضور و ماندگاری آنان را در استان فراهم کرد.

آقاخانی شرح داد: صنعت گردشگری به عنوان متنوع ترین و بزرگ ترین صنایع دردنیا، مهم ترین منبع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا است. که باید از این ظرفیت مهم و ارزشمند در کشور و استان مرکزی با برنامه ریزی و دقت استفاده کرد.

وی گفت: با توجه به گستردگی رسانه ها و توسعه فناوری های ارتباط جمعی استفاده از ظرفیت آنها یک اهمیت و ضرورت برای معرفی ظرفیت های گردشگری و جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری و جذب توریسم در استان مرکزی است.

بازرس ویژه سمن های استان مرکزی و مسئول کمیته صیانت از حقوق شهروندی ستاد سفر استان مرکزی با اشاره به بازرسی های انجام گرفته در ایام نوروز در استان مرکزی گفت: بیش از 200 مورد بازرسی در 9 روز ابتدایی نوروز توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی در سراسر استان اجرا شده که تماما به صورت گزارش کار به ستاد تحویل داده شده است.

آقاخانی اضافه نمود: یکی از تفاوت های فاحش نوروز 96، نوع رویکرد ستاد خدمات سفر به برطرف نواقص بود به طوری که تمام کاستی های گزارش شده توسط این کمیته، حداکثر در مدت زمان یک روز برطرف شد.

وی ادامه داد: افزایش نظارت ها و بازرسی ها نه تنها جلوی هرج و مرج و تخلف را می گیرد بلکه سبب اعتماد افکار عمومی می شود و در نهایت قطعا زمینه ساز تسهیل و توسعه بسترهای گردشگری در استان را فراهم می آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 795

به "بیش از 200 مورد بازرسی نوروزی از مراکز ارائه خدمات در استان مرکزی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 200 مورد بازرسی نوروزی از مراکز ارائه خدمات در استان مرکزی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید