بورس فردا، یکشنبه چه می شود؟

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل در آخرین روز از معاملات بهار پیروز شد حدود 41 هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و 300 هزار واحدی نزدیک شود. شاخص در حالی امروز بازدهی 3.33 درصدی را به ثبت رساند که روز گذشته خبر تصویب قطعنامه ضدایرانی آژانس اتمی منتشر شد که به باور برخی از کارشناسان نمی توانست تاثیر چندان جدی بر بازار سرمایه بگذارد.

بورس فردا، یکشنبه چه می شود؟

محمدباقر خادمی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص فرایند بازار فردا (یکشنبه) به خبرنگاران گفت: در معاملات روز جاری همچنان شاهد غلبه تقاضا بر عرضه ها بودیم اما در ساعات پایانی بازار، عرضه هایی در بازار مشاهده شد که به نظر می رسد ناشی از رسیدن شاخص به محدوده مقاومتی 1270 هزار واحدی است.

وی افزود: لذا بازار فردا به احتمال قوی با عرضه در سهام شاخص ساز در ابتدای معاملات همراه باشد اما با توجه به عبور نرخ دلار آزاد از 19 هزار تومان و افزایش نرخ دلار نیمایی به بالای 16 هزار تومان، انتظار می رود فرایند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار باشد و پیش بینی می شود بازار فردا نیز با گذشتن از ساعت اولیه به تدریج فرایند مثبت خود را از سرگیرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1096

به "بورس فردا، یکشنبه چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس فردا، یکشنبه چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید