خانه های کلنگی منطقه 20، فرصتی طلایی برای ساخت و ساز

به گزارش سفر به آنتالیا، مدتی است با رونق نسبی بازار ساخت و ساز در پایتخت،روش مشارکت در ساخت هم جان تازه ای گرفته است. همزمان با خروج فعالیت های ساختمانی از فاز رکود نیمه اول سال 96، سازندگان در نیمه دوم سال جاری با استفاده از آرامش قیمتی در بازار خانه های کلنگی کلنگی، برای بازگشت به موج اولیه رونق کوشش کردند. آنها در این راستا، ساخت مشارکتی ساختمان های قابل تخریب را به عنوان گزینه ای مطلوب انتخاب نموده اند.

خانه های کلنگی منطقه 20، فرصتی طلایی برای ساخت و ساز

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آن گونه که دنیای اقتصاد هم در گزارش خود اشاره نموده است، کارشناسان بازار ملک به سازندگان توصیه می نمایند با کسب فرصت از آرامش قیمتی موجود در بازار زمین، حرکت بازار ساخت وساز در راستا پیش رونق را تسریع نمایند. میانگین قیمت هر مترمربع زمین مسکونی در بهار 96 به 4 میلیون و590 هزار تومان رسید؛ در بهار 95، میانگین قیمت هر مترمربع زمین 4میلیون و 550 هزار تومان بود.

رشد کمتر از یک درصدی قیمت زمین در بهار سال جاری قیمت هر مترمربع زمین مسکونی را تنها 100 هزار تومان افزایش داد.

این همان آرامش قیمتی است که کارشناسان بازار ساخت و ساز از آن به عنوان فرصت طلایی سازندگان برای بازگشت به فعالیت های ساختمانی در آستانه ورود بازار مسکن به فاز رونق تعبیر می نمایند.

در همین ارتباط بخوانید:

امتیاز خرید خانه کلنگی برای خریداران چیست؟

در این میان، خانه های کلنگی و ویلایی در منطقه 20 تهران با تنوع متراژ و قیمت های مناسب خود، نمونه شاخص این فرصت طلایی محسوب می شوند.

یک پیشنهاد قابل توجه برای کسانی که به دنبال خرید خانه کلنگی در منطقه 20 هستند، خانه ای در باقرشهر، خیابان موسی بن جعفر(ع) است که با 60 متر مساحت زمین، بر 4 متری و 30 سال عمر بنا با قیمت 80میلیون تومان به فروش گذاشته شده است:

برای دیدن مشخصات این خانه، روی عکسهای بالا کلیک کنید

امّا اگر بودجه شما برای خرید این مورد هم کافی نیست، می توانید روی خانه ای 68 متری، بیست سال ساخت و با بر زمین 5 متری در همین منطقه هم حساب کنید. خانه ای که با قیمت استثنایی 135 میلیون تومان گزینه ای مناسب برای خریدارانی با قدرت خرید پایین تر است:

برای دیدن مشخصات این مورد، روی عکس بالا کلیک کنید.

خانه 193 متری با 3 اتاق و 10 متر بر زمین و 280 میلیون تومان قیمت هم مورد دیگری در شهر ری است که پیگیری آن خالی از لطف نخواهد بود.

درکنار این موارد، پیشنهاد دیگری که سایت دلتا برای شما دارد، خانه ای 85 متری در منطقه فیروزآباد است. بر زمین این خانه 15 ساله، 7 متر است.ضمن این که فروشنده با معرفت آن قول تخفیفی قابل توجه پای معامله را هم داده!

پیشنهاد او وقتی وسوسه انگیزتر می گردد که بدانیم این خانه 120 میلیون تومانی، دارای 35 متر پذیرایی، 2خواب دارای کمد دیواری، کف سرامیک و نمای سنگ است و دیوارهایش هم به تازگی با زحمات استاد نقاش، رخت پاکیزه به تن نموده اند. از ما نشنیده بگیرید امّا انتخاب چنین خانه ای برای سکونت و نه تخریب و بازسازی، منطقی تر خواهد بود!

سهولت دسترسی به خط یک مترو، بزرگراه های خلیج فارس،آزادگان و امام علی(ع) و نزدیک به جاده های ارتباطی تهران به شرق و جنوب می تواند گزینه مورد نظر بسیاری از متقاضیان خرید خانه با بودجه کم و متوسط باشند. اگر شما هم به دنبال شکار مواردی از این دست هستید ایـنـجا را کلیک کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 702

به "خانه های کلنگی منطقه 20، فرصتی طلایی برای ساخت و ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های کلنگی منطقه 20، فرصتی طلایی برای ساخت و ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید