اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اقدام جنجالی آمریکا

به گزارش سفر به آنتالیا، عدم صدور ویزای آمریکا برای تیم ملی والیبال ایران باعث شد که شاگردان بهروز عطایی با یک چالش بزرگ در هفته آخر لیگ ملت ها روبرو شوند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم ملی چه نتایجی در آمریکا کسب خواهد نمود.

اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اقدام جنجالی آمریکا

به بهانه همین اتفاقات اتفاق افتاده با مربی تیم ملی گفت وگویی داشتیم. محمود افشاردوست در این باره به ورزش سه گفت: بعد از اینکه بازی های تیم ملی در روتردام به انتها رسید، ما مستقیم به روتردام رفتیم و طبق برنامه تمرینات توپی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات توپی ما بسیار خوب و پرفشار بود و بازیکنان کامل در اختیار تیم بودند. نقاط ضعفی که در دو هفته گذشته داشتیم را هم مورد آنالیز قرار دادیم.

افشاردوست در ادامه گفت: تیم به خاطر بحث ویزای آمریکا و انتقاداتی که بابت نتایج دو هفته اول وجود داشت فشار زیادی را تحمل می کرد. بازیکنان این چیزها را می دیدند و حتی در بعضی موارد آن را به زبان می آوردند. کوشش ما به عنوان کادر فنی این بود که هفته سوم را برای آنها به فراموشی بسپاریم تا در هفته سوم کار را خوب جلو ببرند. در کل کوشش ما این بود که به جز نقاط ضعف فنی مسائل روحی و روانی تیم را هم رفع کنیم.

افشاردوست در انتها گفت: بعد از اینکه به فرانکفورت رسیدیم قرار شد پاسپورت بچه ها را به آنکارا ببریم تا با توجه به مکاتباتی که فدراسیون انجام داده بود ویزای آمریکا را دریافت کنیم. این ماموریت را به من دادند و به همین دلیل از فرانکفورت به آنکارا رفتم و سه چهار روزی را آنجا بودم. فدراسیون والیبال هماهنگ نموده بود و من هم با یک نامه رسمی آمدم تا کارها را انجام دهم. این کار هم انجام شد اما به بعضی از بازیکنان ویزا ندادند. گفتند فرایند صدور ویزای بعضی از اعضای تیم در حال اجرا است و بعضی دیگر از جمله خود من به شکل قطعی ریجکت شده اند. من دیروز به فرانکفورت برگشتم و پاسپورت بچه هایی که ویزایشان صادر شده را به آنها دادم و بقیه نیز مانند آقای عطایی، کارخانه، ولی زاده و همایونفرمنش منتظر هستند تا روز دوشنبه تکلیف شان معلوم گردد.

ما این هفته با تیم اصلی تمرین کردیم، اما بعضی از آنها را در آمریکا نخواهیم داشت و این برای تیم ملی مشکل ایجاد می نماید. از شش بازیکن اصلی دو نفر آنها یعنی امین اسماعیل نژاد و وادی قطعا نیستند. به ما گفته بودند که مشکل این بازیکنان حل خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم بقیه نفرات که به تیم اضافه می شوند سریع به هماهنگی برسند. با این حال قطعا شرایط به وجود آمده روی بازیکنان و کادر فنی اثر می گذارد. امیدوارم خارج از این تنش ایجاد شده تیم به شرایط عادی برگردد و بتوانند بازی های خوبی در آمریکا انجام دهند. باید از این به بعد فقط رو به جلو نگاه کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2293

به "اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اقدام جنجالی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اقدام جنجالی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید