جزئیات توافق دژاگه و شجاعی با زنوزی برای جدایی از تراکتور

به گزارش سفر به آنتالیا، دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور برای جدایی از این تیم جلسه ای با مالک باشگاه برگزار کردند و بر سر مسائل اقتصادی به توافق رسیدند.

جزئیات توافق دژاگه و شجاعی با زنوزی برای جدایی از تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بحث جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی، پس از یک ماه دوباره داغ و صحبت هایی در مورد فسخ قرارداد این دو بازیکن مطرح شده است.

شجاعی و دژاگه که در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات با رسول خطیبی دچار اختلاف شده بودند، قرار بود با سفر به استانبول ترکیه دیداری با زنوزی داشته باشند که این اتفاق اوایل ماه جاری رخ داد. (لینک خبر)

شجاعی و دژاگه که تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را گرفته بودند، در جلسه با مالک باشگاه برای جدایی از تراکتور به توافق رسیدند و پس از این اتفاق شجاعی به آمریکا و اشکان دژاگه به آلمان سفر کردند.

این دو بازیکن تا زمان حضور در تراکتور تنها حدود 30 درصد قراردادشان را دریافت نموده بودند و پس از جلسه با زنوزی برای دریافت مبلغی تعیین به توافق رسیدند و قرار شد مبلغ توافق شده را در چند ماه آینده بگیرند تا بدین ترتیب پرونده حضورشان در تراکتور بسته گردد. در این شرایط به علت اینکه قرارداد شجاعی و دژاگه در انتها فصل به انتها می رسد، نیازی به فسخ قرارداد نبوده است و طرفین توافقی در این زمینه نداشتند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1752

به "جزئیات توافق دژاگه و شجاعی با زنوزی برای جدایی از تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق دژاگه و شجاعی با زنوزی برای جدایی از تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید