آلمان خواهان موضع قاطعانه در قبال روسیه و چین شد

به گزارش سفر به آنتالیا، وزیر امور خارجه آلمان در آستانه برگزاری نشست سران گروه 7 در انگلیس از آنها اتخاذ موضع قاطعانه و منسجم در برابر روسیه را درخواست کرد.

آلمان خواهان موضع قاطعانه در قبال روسیه و چین شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در آستانه برگزاری نشست سران گروه 7 در انگلیس از آن ها انسجام در برابر روسیه و چین را خواهان شده و گفت: اگر ما شجاعانه فرصت را غنیمت بشماریم و متحد و قاطع رفتار کنیم به این ترتیب شایستگی مدل اجتماعی و مالی باز خود برای آینده را همچنین در قبال پکن و مسکو نشان خواهیم داد.

وزیر امور خارجه آلمان همچنین تاکید نمود که بعد از سرانجام دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ حالا زمان برای آغاز جدید مناسبات بین کشورهای صنعتی عظیم غربی فرا رسیده و آمریکا به صحنه بین المللی باز می شود. ما اروپاییان به شما (آمریکایی ها) می گوییم خوش آمدید. ما تمام مدت اینجا در صحنه حاضر بودیم.

سران هفت کشور صنعتی جهان از جمله آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، ژاپن، کانادا و آمریکا از روز آدینه تا یکشنبه در کورن وال انگلیس با هم ملاقات و تبادل نظر خواهند کرد. موضوعات مهمی که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد عواقب بحران کرونا، تغییرات آب و هوایی و تقویت ارزش های دموکراتیک مشترک اعلام شده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هم به عنوان اولین سفر خارجی خود بعد از روی کار آمدن برای شرکت در این نشست به انگلیس سفر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1716

به "آلمان خواهان موضع قاطعانه در قبال روسیه و چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان خواهان موضع قاطعانه در قبال روسیه و چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید