ادعای واشنگتن پست: ایران مقامات آمریکایی را تهدید کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران : واشنگتن پست در گزارشی اعلام داشت که پلیس فدرال آمریکا، ایران را به تهدید مقامات آمریکایی متهم کرده است.

ادعای واشنگتن پست: ایران مقامات آمریکایی را تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، ایران را به تهدید و تحریک به اعمال خشونت علیه مقامات آمریکایی که از ادعای دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در مورد وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت نمی کردند، متهم نموده است.

تازه ترین خبرها و تحلیل های مالی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

به نوشته این روزنامه، بیش از ده نفر منجمله کریستوفر ری، مدیر اف بی آی و کریستوفر کربس از مقام های امنیت سایبری پیشین آمریکا، همگی جزو افرادی بودند که ادعاهای مربوط به تقلب گسترده در انتخابات آمریکا را رد می کردند.

واشنگتن پست می نویسد که اف بی آی معتقد است ایران در اوایل ماه دسامبر وب سایتی به نام دشمنان مردم راه اندازی نموده و در این سایت فهرست بیش از 10 تن از مقام های آمریکایی را با تصاویر، نشانی منزل و اطلاعات شخصی آن ها منتشر نموده و نوشته است این افراد در تقلب انتخاباتی علیه ترامپ شرکت داشته اند.

پیش از این حسن روحانی، رئیس جمهور ایران از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابراز خرسندی نموده بود. به گفته روحانی، یکی از دلایل شکست این سیاستمدار، شکست جنگ مالی علیه تهران بوده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1426

به "ادعای واشنگتن پست: ایران مقامات آمریکایی را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای واشنگتن پست: ایران مقامات آمریکایی را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید