اختصاص زمین برای انتقال پسماند شهرک های چرمشهر

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اختصاص زمینی در کنار شهرک های چرمشهر برای انتقال پسماند ها خبر داد.

اختصاص زمین برای انتقال پسماند شهرک های چرمشهر

به گزارش خبرنگار ، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران اظهار کرد: در جلسه امروز به موضوع بخش هایی از اراضی بایر در برخی شهر های استان تهران پرداخته شد که باید برای آن ها کاربری جدیدی تعریف شود.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل شهرک صنعتی دماوند نیز تخصیص هزینه آب است که، چون در حیطه کار دستگاه های ذی ربط قرار نداشت از دستور خارج کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در مورد جابه جایی محل تخلیه پسماند های سنگبری در شهرری نیز اشاره ای کرد و گفت: مهم ترین مشکل در این زمینه در مورد قانون ایجاد مجتمع های صنفی است که صدور مجوز را در اختیار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قرار می دهد و، چون نظر سازمان صمت بر این است که قانون ماده 5 توسط دیوان عدالت اداری باطل شده بنابراین دیگر اثرگذاری لازم را ندارد.

وی همچنین در مورد وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر اضافه کرد: مقرر شد ظرف مدت یک هفته زمینی از سوی منابع طبیعی تحویل موقت داده شود و سازمان همیاری ها نیز تراش ها را مستقر کند تا موضوع انتقال زباله ها هر چه سریع تر انجام شود.

امامی امین با اشاره به احداث مجتمع گردشگری بین راهی تخت رستم در شهریار شرح داد: این طرح در هفته آینده در کمیسیون تبصره 1 ماده 1 مورد بررسی قرار خواهد گرفت که براساس نظر اعضای کمیسیون تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 360

به "اختصاص زمین برای انتقال پسماند شهرک های چرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص زمین برای انتقال پسماند شهرک های چرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید