مدیریت شهری در کنار زنان پایتخت

به گزارش سفر به آنتالیا، شهردار تهران گفت: مدیریت شهری در کنار زنان پایتخت است.

مدیریت شهری در کنار زنان پایتخت

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی افشانی عصر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی که در نمایشگاه دائمی شهرداری تهران برگزار می گردد با اشاره به آرم این نمایشگاه که تصویر یک چرخ خیاطی بود، اضافه کرد: این تصویر کلیشه اشتغال زنان در 50 سال پیش است و این در حالیست که حالا زنان شرکت های بزرگ دانش بنیان و علمی را به راحتی اداره می نمایند.

وی گفت: 25 سال پیش که من در استانداری سمنان فعالیت می کردم و آنجا یک زن موفق گردیده بود که مزرعه پسته به روش آبیاری قطره ای را ایجاد کند، وقتی که من به ملاقات او رفتم با چکمه پشت تراکتور در حال فعالیت بود.

شهردار تهران با بیان اینکه بانوان 50 درصد جامعه هستند و تجربه نشان داده است که در امور اداری سالم تر کار می نمایند، اظهارکرد: نباید چشم مان به خزانه عمومی دولت و انتظارمان از چاه های نفت باشد؛ بلکه باید خودمان در مسیر توسعه گام برداشته و فعالیت کنیم.

افشانی با بیان اینکه مطمئن باشید که اجناس با کیفیت هر چقدر هم که گران باشد اما مشتری خود را خواهد داشت، توضیح داد: من هاکوپیان را نه به این دلیل که یک برند معروف است؛ بلکه به دلیل آنکه خیر مدرسه ساز است و در زمان زلزله بم که من در ستاد نوسازی مدارس فعالیت می کردم و شاهد هستم که اولین نفری بود که ساخت مدرسه را شروع کرد، میشناسم.

وی با بیان اینکه شهرداری متولی اشتغال نیست اما هر آسیب اجتماعی که ایجاد گردد یقه شهرداری را می گیرد، گفت: در حوزه آسیب ها، شهرداری مخاطب است و معتقدم که تنها راهکار مسائل جلب مشارکت ویژه شهروندان است و اشتباه این بود که به جای جلب مشارکت مردم، دلسوزی بدون تدبیر کردند و به همین دلیل راه به جایی برده نشد.

شهردار تهران با بیان اینکه زنان شهرمان نباید پشت مسائل بمانند، اضافه کرد: مدیریت شهری در کنار زنان شهر است و به آنها یاری خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، افشانی با حضور در جمع خبرنگاران نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در افتتاحیه نمایشگاه عطر سیب که امروز صبح بود حضور نداشتید، اظهار کرد: به من در مورد نمایشگاه عطر سیب چیزی نگفته بودند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فشاری بر شما برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب بود، گفت: هیچ فشاری برای برگزاری این نمایشگاه بر من نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 29

به "مدیریت شهری در کنار زنان پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری در کنار زنان پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید