5 کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک و 110 عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست و شو شد

به گزارش سفر به آنتالیا، در پی بارندگی بی سابقه اخیر در شهر کنارک و با توجه به فقدان سیستم کارآمد جمع آوری آب های سطحی و عدم امکان تخلیه ثقلی روان آب ها به علت توپوگرافی خاص شهر، دریچه های منهول شبکه فاضلاب باز و سیلاب به وسیله شبکه و ایستگاه های پمپاژ فاضلاب تخلیه شد.

5 کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک و 110 عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست و شو شد

خبرنگاران زاهدان -در پی بارندگی بی سابقه اخیر در شهر کنارک و با توجه به فقدان سیستم کارآمد جمع آوری آب های سطحی و عدم امکان تخلیه ثقلی روان آب ها به علت توپوگرافی خاص شهر، به منظور یاری به مردم گرفتار در بحران سیل، دریچه های منهول شبکه فاضلاب باز و سیلاب به وسیله شبکه و ایستگاه های پمپاژ فاضلاب تخلیه شد.

این تمهید اگر چه سبب برطرف مشکل آب گرفتگی شهر شد، اما به علت ورود مقادیر قابل توجهی از خاک، شن، سنگ و زباله منجر به انسداد منهول ها و شبکه جمع آوری فاضلاب شد.

به منظور حل این معضل و آمادگی این شرکت برای یاری به بحران احتمالی پیش رو با توجه به هشدار های دوباره هواشناسی، با بکارگیری واترجت های شهرستان چابهار و کنارک و تعداد 5 دستگاه واترجت و جنتکس اعزامی از ستاد بحران شرکت های آب و فاضلاب مشهد و اصفهان و شهرداری تهران، عملیات لایروبی و تخلیه منهول ها شروع شد و تا به امروز 5 کیلومتر از شبکه و تعداد 110 عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست و شو شده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2036

به "5 کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک و 110 عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست و شو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک و 110 عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست و شو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید