بارش باران در 7 استان ، روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور ، وزش باد و خیزش گردوخاک در 4 استان

به گزارش سفر به آنتالیا، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی امروز و بعلاوه روزهای آینده تا چهارشنبه بیان کرد.

بارش باران در 7 استان ، روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور ، وزش باد و خیزش گردوخاک در 4 استان

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور گفت که امروز (6 اسفند) در برخی منطقه ها خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال اصفهان و ارتفاعات واقع در قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد رخ می دهد.

یکشنبه (7 اسفند) در برخی منطقه ها بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب یزد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی افرایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

دوشنبه (8 اسفند) در کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و برخی منطقه ها بوشهر، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی و جنوب اصفهان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می رود.

سه شنبه (9 اسفند) در برخی منطقه ها کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال هرمزگان و شرق فارس بارش رخ می دهد. طی این مدت بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

چهارشنبه (10 اسفند) در بیشتر منطقه ها کشور آسمانی صاف و آرام حاکم خواهد بود.

امروز در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک در برخی از این منطقه ها رخ می دهد.

بعلاوه طی 3 روز آینده دما در نیمه شمالی کشور به تدریج افزایش پیدا می نماید.

امروز دریای خزر و منطقه ها مرکزی خلیج فارس بعلاوه یک شنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (7 اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (8 اسفند) صاف در برخی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2240

به "بارش باران در 7 استان ، روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور ، وزش باد و خیزش گردوخاک در 4 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در 7 استان ، روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور ، وزش باد و خیزش گردوخاک در 4 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید