یزدانی: باید زودتر به تشک کشتی برگردم، این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد

به گزارش سفر به آنتالیا، قهرمان کشتی المپیک 2016 ریو گفت: ان شاء الله در یک مقطع زمانی 3-4 هفته ای به تمرینات برمی گردم و این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد.

یزدانی: باید زودتر به تشک کشتی برگردم، این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی که روز چهارشنبه در حین تمرین برای حضور در مسابقات کشتی آزاد باشگاه های دنیا از ناحیه مینیسک زانوی راست دچار پارگی شد، در خصوص بازگشتش به تهران و پیگیری برنامه های درمانی اش گفت: وقتی به تهران رسیدم، دکتر پورسعید و فیزیوتراپ پایم را معاینه کردند. امروز (شنبه) هم با یک تیم پزشکی قرار دیدار داریم و قرار است متخصصان پایم را بینید که میزان آسیب دیدگی در چه حدی است.

وی ادامه داد: باید دید تشخیص پزشکان چیست تا هر چه سریع تر کار درمانی انجام گردد. ان شاءالله زودتر به تشک برگردم.

حسن یزدانی در خصوص اینکه گفته شده آسیب دیدگی او کهنه بوده، تاکید نمود: بله، قبلا آسیب دیدگی داشتم اما به این شدت نبود. اینجا تشدید شد. ان شاء الله در یک مقطع زمانی 3-4 هفته ای به تمرینات برمی گردم و این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد. با دعای مردم این آسیب دیدگی را پشت سر می گذارم و باز هم در میادین مختلف به فکر افتخارآفرینی هستم.

قهرمان سال 2019 کشتی آزاد دنیا در سرانجام گفت: از همه کسانی که جویای احوالم بودند چه در فضای مجازی و تلفنی، از همه آنها تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 639

به "یزدانی: باید زودتر به تشک کشتی برگردم، این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: باید زودتر به تشک کشتی برگردم، این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید