کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند

به گزارش سفر به آنتالیا، مخلص الائمه گفت: فرصت های جدیدی در کنار تهدید تحریم ها در کشور فراهم شده است.

کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند

مخلص الائمه استاندار مرکزی در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک گفت: روند پیشرفت پروژه های عمرانی و مالی در استان مرکزی با شیب و آهنگ پیشرفت خوبی در حال پیگیری است و کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند.

مخلص الائمه گفت: روند پیشرفت پروژه های عمرانی و مالی در استان مرکزی با شیب و آهنگ پیشرفت خوبی در حال پیگیری است و کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند.

او افزود: امروز فضای همدلی خیلی خوبی در سطوح مختلف ایجاد شده که به مراتب بالاتر از هم افزایی است و بستر مناسبی برای فعالیت های اجتماعی و مالی و به ویژه سرمایه گذاری است.

استاندار مرکزی بیان نمود: در شرایطی که تحریم های استکبار جهانی در سنوات اخیر برای اقتصاد کشور مشکلاتی را ایجاد نموده، اما فرصت های جدیدی در کنار تهدید ها فراهم شده است.

او ادامه داد: همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک تقارن زیبایی با هفته اراک و سالروز صدارت نماد افتخار استان مرکزی و نماد خلاقیت و خودباوری در توسعه یعنی میرزا تقی خان امیرکبیر دارد که این مناسبت به خوبی برای برگزاری همایش انتخاب شد.

مخلص الائمه بیان نمود: نگرانی خاصی که در حوزه صنایع مادر در استان وجود داشت و موانع یکی پس از دیگری در حال برطرف هستند که این ها عامل مؤثر و پیشران در توسعه مالی استان به ویژه شهر اراک است.

او گفت: برای پروژه های معرفی شده در این همایش تماماً مجوزها، تشریفات مقدماتی و تمهیدات لازم تدبیر و مهیا شده و تحت عنوان فرصت معرفی خواهند شد و بستر ها کاملاً آماده است.

استاندار مرکزی بیان نمود: همزمان با این همایش نمایشگاه صنعت استان مرکزی شروع به کارنموده که ظرفیت های بسیار خوبی در این نمایشگاه هم ارائه شده است، نظر ما در شورای سیاست گذاری این است که این همایش صرفاً معطوف به مدیریت شهری نبوده و ناظر بر توسعه در همه بخش ها از جمله صنعت و اقتصاد است و باید در همه شهر های استان به ویژه شهرستان ساوه این جهت ارائه فرصت های سرمایه گذاری را داشته باشیم و از این همایش الگو بگیریم.

خبرنگاران مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2184

به "کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های متعدد عمرانی در سطح استان فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید