کارت قرمز فوتبالیست های دنیا به فیفا!

به گزارش سفر به آنتالیا، تهران (پانا) - اتحادیه جهانی بازیکنان خواهان حفظ چرخه فعلی برگزاری جام جهانی شد.

کارت قرمز فوتبالیست های دنیا به فیفا!

به گزارش ایسنا، طبق نظرسنجی اتحادیه دنیای بازیکنان فیفپرو فوتبالیست های سراسر دنیا به پیشنهاد فیفا برای برگزاری هر دو سال یک بار جام دنیای یک کارت قرمز قاطع داده اند.

این یافته ها که روز سه شنبه منتشر شد، نشان داد که 75 درصد از بیش از 1000 بازیکن مردی که در خصوص برنامه های فیفا برای تغییر تقویم بین المللی مورد سوال قرار گرفتند، هوادار حفظ چرخه چهار ساله فعلی مسابقات هستند.

در اروپا و آسیا 77 درصد از بازیکنان از حفظ شرایط موجود حمایت کردند. 63 درصد هم از فوتبالیست های آمریکا موافق حفظ چرخه فعلی بودند. در آفریقا هم این رقم به 49 درصد کاهش یافت.

یوناس بائر هافمن، دبیر کل فیفپرو، گفت: این نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر فوتبالیست ها در سراسر دنیا ترجیح می دهند هر چهار سال یک بار در جام دنیای بازی نمایند.

وی گفت: نتایج بعلاوه بر اهمیت مسابقات لیگ داخلی برای بازیکنان تاکید دارد. این لیگ ها پایه بازی ما هستند و ما باید برای تقویت آن ها هم به خاطر بازیکنان و هم به خاطر ثبات کلی فوتبال حرفه ای بیشتر کوشش کنیم.

یکی دیگر از یافته های کلیدی که وی به آن اشاره نمود این بود که تنها 21 درصد از فوتبالیست ها معتقدند که صدای آن ها شنیده می گردد و رفاه آن ها به مقدار کافی برای فیفا مهم است.

هیئت حاکمه فوتبال دنیا به رهبری آرسن ونگر، رئیس توسعه دنیای فوتبال، پیشنهاداتی را برای جام دنیای برای تغییر قالب چهارساله فعلی آن تبلیغ می نماید. فیفا در نشست دنیای سران خود در دسامبر به انجمن های عضو خود گزارش داد که این تغییرات باعث می گردد این ورزش در چرخه چهار ساله اول 4.4 میلیارد دلار ثروتمندتر گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2041

به "کارت قرمز فوتبالیست های دنیا به فیفا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت قرمز فوتبالیست های دنیا به فیفا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید