کادر فنی تیم های پایه کاراته معرفی شدند

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از آنالیز های کمیته فنی و تایید رئیس فدراسیون، سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران، مدیر تیم های ملی پایه و سرپرست تیم ملی جوانان معین شدند.

کادر فنی تیم های پایه کاراته معرفی شدند

با حکم سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون، مهدی جعفری به اسم سرمربی تیم ملی امید، علیرضا کتیرایی به اسم سرمربی تیم ملی جوانان، رضا میدانرو به اسم سرمربی تیم ملی نوجوانان، عبدالرضا صحرانورد به اسم مدیر تیم های ملی پایه پسران و سعید نصرالهی به اسم سرپرست تیم ملی جوانان منصوب شدند.

پس از انتصاب هایی که از سوی رئیس فدراسیون انجام گشت، فرایند برگزاری انتخابی تیم های ملی پایه هم در این جلسه به توضیح زیر اعلام شد:

پس از تعیین شدن نفرات اول تا سوم مشترک قهرمانی کشور، یک دور انتخابی دیگر در همان روز با حضور نفرات سوم مشترک و یک یا دو نفر دیگر از بین نفرات پنجم تا هشتم (با تصمیم کادر فنی) به رقابت می پردازند تا از بین آن ها یک نفر به اردوی تیم ملی راه یابد. در مجموع نفر اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفر انتخاب شده انتخابی مرحله دوم که همان روز برگزار می شود به اردوی تیم ملی کاراته راه پیدا می کنند. گفتنی است مسابقات انتخابی مرحله دوم هر وزن بعد از مسابقات وزن بعدی برگزار می شود.

بعلاوه در این جلسه تصمیم گرفته شد که سرمربیان جهت تکمیل کادر فنی خود از مربیان سازنده هم استفاده کنند.

مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی پایه به منظور تشکیل تیم های ملی پایه و حضور در مسابقات آسیایی طی روز های 17 الی 23 مهر ماه در استان زنجان برگزار می شود و مسابقات آسیایی هم از 28 آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1854

به "کادر فنی تیم های پایه کاراته معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تیم های پایه کاراته معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید