ورزش کشتی زنجان توانایی بازگشت به روزهای اوج خود را دارد

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر ظهر پنجشنبه در مجمع سالیانه هیئت کشتی استان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار گشت، با بیان اینکه امروز عرصه ورزش برای اینکه بتواند حرف های زیادی برای گفتن در مجامع بین المللی داشته باشد، نیاز به تعامل دارد، اضافه کرد: تجربه نشان داده است که هر جا تقابل جای تعامل را گرفته، فرایند توسعه ورزش نیز به کندی اجرا شده است.

ورزش کشتی زنجان توانایی بازگشت به روزهای اوج خود را دارد

وی با تاکید بر اینکه نباید با تقابل و تنگ نظری جلوی پیشرفت های ورزش را در رشته های مختلف به ویژه کشتی بگیریم، شرح داد: تقابل در ورزش هیچ گاه نمی تواند به نفع این عرصه باشد، بنابراین در شرایط کنونی ورزش، نیازمند تعامل بیش از پیش فعالان این عرصه هستیم تا ورزش بتواند به جایگاهی که لیاقتش را دارد، دست یابد.

این مسئول با اشاره به شرایط کشتی زنجان از گذشته تا به امروز، ادامه داد: کشتی زنجان در گذشته کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است، به همین خاطر معتقدیم ورزشکاران استان امروز نیز قادرند این صبغه درخشان را در کشتی تداوم ببخشند، هر چند این فرایند باید همه جانبه باشد.

دبیر با یادآوری اینکه توسعه کشتی نباید محدود به یک بخش بوده و باید در همه عرصه ها از جمله داوری، مربیگری و … شاهد این توسعه باشیم، اظهار کرد: در این شرایط قادر خواهیم بود از کشتی زنجان به عنوان یکی از رشته هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارد، یاد کنیم، در غیر این صورت توسعه مقطعی خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی، حضور یک تیم از زنجان در رقابت های لیگ برتر را یک کار ارزشمند از سوی هیئت کشتی استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر به عنوان ویترین ورزش حرفه ای می تواند به رونق کشتی در زنجان کمک کند که خوشبختانه هیئت کشتی زنجان علی رغم همه مسائل مالی و فارغ از هر نتیجه در این رقابت ها حضور یافتند تا به اعتلای کشتی زنجان کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشتی یکی از معدود رشته هایی است که وارداتی نبوده و مختص کشورمان است و همین مسئله حمایت بیش از پیش از این رشته را دوچندان می کند، گفت: این حمایت ها باعث خواهد شد تا کشتی بار دیگر بتواند از جایگاه ورزش ایران در رقابت های مختلف دفاع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1336

به "ورزش کشتی زنجان توانایی بازگشت به روزهای اوج خود را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش کشتی زنجان توانایی بازگشت به روزهای اوج خود را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید