چهار جایزه اصلی جشنواره نیوجرسی به فصل فراموشی فریبا رسید

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، دوازده فیلم در بخش مسابقه حضور داشتند که از ایران فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی با فیلم های دیگر از سراسر دنیا رقابت می کرد.

چهار جایزه اصلی جشنواره نیوجرسی به فصل فراموشی فریبا رسید

این جشنواره که سومین دوره اش را درآکادمی هنر همیلتون برگزار کرد هدف از برگزاریش را ارائه فرصتی برای فیلمسازان مستقل دنیا برای ترویج امید و برابری و همدلی و آگاهی به وسیله فیلم اعلام نموده است و به همین دلیل سمیناری در ارتباط با مضامین جشنواره توسط کارشناسان سینما و کارگردانان و منتقدان پس از نمایش هر فیلم برگزار گردید.

فصل فراموشی فریبا پیش از این در بخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا امریکا و در سی و نهمین دور جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت.

این فیلم در سی و دومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بیات نامزد بهترین باریگر زن شد و عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و فصل فراموشی فریبا جایزه نتبک (فیلمی که به ارتقا و توسعه سینمای آسیا یاری می نماید) را دریافت کرد. پخش بین المللی فیلم در موسسه فراوری و پخش بین الملل فیلمنگاران به مدیریت عباس رافعی انجام می پذیرد.

فیلم فصل فراموشی فریبا داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر زندگی عاشقانه اش انداخته و کوشش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند و اکنون که همسرش تصادف نموده و در بیمارستان بستری است او مجبور می گردد برای امرار معاش و تامین هزینه های بیمارستان با وانت او کار کند.

از عواملی که در ساخت فیلم فصل فراموشی فریبا حضور دارند می توان از علی اصغری: فیلمنامه نویس، علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور: صدابردار، مهرداد قلی پور چهره پرداز، مسعود دلیری: مدیر فراوری، رعنا امینی: طراح صحنه و لباس، محمود موسوی نژاد: صداگذار و پیمان یزدانیان آهنگساز نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 445

به "چهار جایزه اصلی جشنواره نیوجرسی به فصل فراموشی فریبا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار جایزه اصلی جشنواره نیوجرسی به فصل فراموشی فریبا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید