پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است

به گزارش سفر به آنتالیا، تهران (پانا) - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت این پروژه به عنوان الگو و سندی برای مدیران فرودگاهی در اجرای پروژه های بزرگ فرودگاهی در آینده است.

پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرایند اجرای پروژه بهسازی باند 29 چپ بازدید کردند.

محمدی بخش ضمن قدردانی از مدیریت ارشد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و بعلاوه فرودگاه بین المللی مهرآباد برای پذیرش مسئولیت خطیر اجرای بهسازی باند 29 چپ مهرآباد، بر مستندسازی و اطلاع رسانی دقیق درباره اقدامات عمرانی وکم نظیر صورت گرفته بر روی این باند تاکید نمود.

در جریان این بازدید با حضور کارفرما و مدیر عامل گروه مشارکت و مشاور کارفرما، معاونت فنی مهندسی فرودگاه به محمدی بخش توضیحات کامل درباره نحوه بهسازی باند فرودگاه مهرآباد، ارائه کرد.

محمدی بخش در این بازدید گفت: نکته مهم در ابتدا شناسایی مشکل باند و سپس قبول مسئولیت اجرای چنین پروژه مهمی با همه مسائلش بود که این جسارت نقطه عطف و مهم در اجرای پروژه است که با خرد جمعی و با تدوین برنامه زمانبندی و کوشش شبانه روزی و کار جهادی در حال اجرا است و انصافا این پروژه یک اقدام ملی است که باید مستندسازی و به عنوان الگوی یک کار اجرایی با طراز بین المللی و استاندارد با نگاه تخصصی به آن نگاه کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه بسیاری از مهندسین و متخصصین عمران کشور در جریان حجم کاری و فناوری های بکار برده شده این پروژه در فرودگاه بین المللی مهرآباد نیستند که چه کار بزرگی در مهرآباد در حال اجرا است، پیشنهاد داد: طراحی و اجرای پروژه بهسازی باند 29 چپ مستندسازی و اطلاع رسانی کامل در این باره انجام گردد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ در ادامه امیرمکری از کوشش شبانه روزی همکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد در کلیه واحدها و حمایت مسئولین وزارت راه و شهرسازی از این پروژه به ویژه همکاری ایرلاین ها و در راس آنها سازمان هواپیمایی کشوری که در این راستا یکی از بازوان مهم اجرایی در این پروژه بود، قدرداانی کرد و گفت: سازمان هواپیمایی از طرح های اجرایی و یاری به برطرف عدم تطابق های باند 29 راست و تبدیل آن به باند اصلی فرودگاه مهرآباد برای آغاز اجرای بهسازی باند 29 حمایت و پشتیبانی کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گفته امیرمکری این مهم باعث شد با برنامه ریزی دقیق و نظارت خوب و تقریبا جلسات کنترل پروژه مداوم و مستمر بتوانیم تقریبا مطابق برنامه زمان بندی پیش رفته و در نهایت به بهره برداری نهایی از طرح برسانیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2001

به "پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید