پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه ماکس2021 روسیه برپامی گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، پاویون شرکت های دانش بنیان ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ماکس2021 روسیه که مهمترین نمایشگاه بین المللی حوزه هوافضا است، برپامی گردد.

پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه ماکس2021 روسیه برپامی گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نمایشگاه بین المللی هوافضای روسیه (MAKS 2021) که مهم ترین نمایشگاه بین المللی حوزه هوافضا است، از 29 تیر تا 3 مرداد 1400 در شهر علم و فناوری هوافضای روسیه برگزار می گردد.

هدف اصلی این نمایشگاه، نمایش فناوری های پیشرفته و گشایش بازار داخلی روسیه برای انجام پروژه های مشترک با شرکای خارجی است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صندوق نوآری و شکوفایی، یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای یاری به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

در سه ماهه نخست سال 1400، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه 4*1 سوریه، نمایشگاه تجهیزات پزشکی ترکیه (اکسپومد)، نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان و نمایشگاه شهر هوشمند ترکیه با حمایت بلاعوض 3.5 میلیارد تومانی صندوق برپا شده است.

در نمایشگاه ماکس هم پاویون شرکت های دانش بنیان حوزه هوافضا با حمایت صندوق برپا می گردد. شرکت های دانش بنیان این حوزه برای بهره مندی از حمایت 120 میلیون تومانی صندوق (به ازای هر شرکت) برای حضور در این پاویون می توانند تا 30 خرداد در سامانه غزال صندوق (ghazal.inif.ir) ثبت نام نمایند.

شرکت های برگزیده برای حضور در پاویون پس از ارزیابی توان صادراتی انتخاب خواهند شد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1741

به "پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه ماکس2021 روسیه برپامی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه ماکس2021 روسیه برپامی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید