ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند

به گزارش سفر به آنتالیا، گروه استان ها قهرمان خراسانی پاورلیفتینگ گفت: در تمرینات هفته گذشته توانستم رکورد دنیا در رشته پاورلیفتینگ را که متعلق به یک ورزشکار آمریکایی است، بشکنم و امیدوارم این شرایط را در مسابقات دنیای آینده نیز تکرار کنم.

ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند

حمید عباسی شهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: در آماده ترین و برترین حالت ورزشی ام قرار دارم و آماده هستم تا پس از شکستن رکورد آسیا، این بار رکورد مسابقات دنیای را به نام خودم ثبت کنم.

وی اضافه نمود: در تمرینات هفته گذشته توانستم رکورد دنیا در رشته پاورلیفتینگ را که متعلق به یک ورزشکار آمریکایی است، بشکنم و امیدوارم این شرایط را در مسابقات دنیای آینده نیز تکرار کنم.

قهرمان پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور اظهار داشت: این رشته را از سن 13سالگی شروع نموده ام و 20 سال است که مشغول به فعالیت حرفه ای هستم.

عباسی شهری در مورد مقام های کشوری و بین المللی اش گفت: از سال 86 تا به امروز در تمامی مسابقات کشوری مقام اول را کسب نموده ام و فکر می کنم قهرمانی هایم در مسابقات کشوری به عدد 30 می رسد؛ در مسابقات آسیایی نیز از سال 2010 دارنده برترین رکورد پاورلیفتینگ و از سال 2011 نیز دارنده بالاترین رکورد پرس سینه آسیا هستم.

وی با گلایه مندی از عدم توجه مسئولان هیئت پرورش اندام خراسان رضوی و بعلاوه مسئولان فدراسیون به ورزشکاران و قهرمانان این رشته گفت: هیچ حمایتی از ما صورت نمی گیرد و تنها توقع ما این شده است که چوب لای چرخ فعالیت مان نگذارند.

قهرمان خراسانی رشته ورزشی پاورلیفتینگ اظهار داشت: ما نان بازوی خود را می خوریم و هیچ امکاناتی برای ورزشکاران این رشته در کشور و به ویژه استان خراسان رضوی در نظر گرفته نمی گردد؛ خودمان خرج ورزش و تغذیه مان را باید تأمین کنیم و حتی بیمه هم نیستیم. یک ورزشکار حرفه ای حدود 15 میلیون تومان در ماه هزینه برای ورزش دارد که ما به وسیله مربیگری و باشگاه داری آن را تأمین می کنیم.

عباسی شهری با بیان اینکه رقبای کشوری اش بیشتر از لرستان، تهران و کرج هستند، گفت: حداقل در سایر استانها قدر ورزشکاران و قهرمانان شان را می دانند و از تجربیات آنها در هیئت استانی بهره می برند اما در خراسان رضوی این گونه نیست؛ بعضی افراد دارای چند سمت در هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان هستند و مایی که 20 سال است در این رشته فعالیت حرفه ای داریم مسئولیتی نداریم و این مسئله زیبنده نیست.

وی در سرانجام گفت: طی روزهای گذشته نامه ای از سوی پیشکسوتان رشته های مختلف بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی جهت عزل پورآزاد، رییس فعلی این هیئت تنظیم و تحویل مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی شده است که امیدواریم با روی کار آمدن افراد متخصص و دلسوز در این رشته، بتوانیم زمینه شکوفایی استعدادها و پیشرفت جوانان علاقه مند را فراهم کنیم .

281، س+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2045

به "ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید