هوندا برای فراوری خودروی برقی 64 میلیارد دلار سرمایه گذاری می نماید

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هوندا هدف بلندپروازانه ای برای عرضه 30 مدل خودروی الکتریکی تازه در سراسر دنیا تا سال 2030 در نظر گرفته و میخواهد آن را عملیاتی کند.

هوندا برای فراوری خودروی برقی 64 میلیارد دلار سرمایه گذاری می نماید

اهداف این شرکت بعلاوه شامل فراوری حدود 2 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال تا سال 2030 است. این استراتژی نشان دهنده عزم جدی هوندا برای دستیابی به جایگاه خود در بازار رو به رشد سریع وسایل نقلیه الکتریکی است، جایی که شرکت تسلا در آن پیشتاز است و خودروسازان ژاپنی با خطر عقب افتادن از رقبای آمریکایی و اروپایی قرار دارند.

هوندا و دیگر خودروسازان ژاپنی مدت هاست تاکید دارند حتی اگر وارد حوزه فراوری خودروهای برقی شوند، از فناوری هیبریدی دست نمی کشند. هواداران خودروهای هیبریدی به بازارهای زیادی اشاره می نمایند - به ویژه بعضی از بازارهای نوظهور - که زیرساخت های پشتیبانی از خودروهای برقی باتری دار در آنها برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود.

بخش عمده ای از سرمایه گذاری 8 تریلیون ینی (64 میلیارد دلاری) در زمینه ارتقای برق رسانی و ابداع فناوری های نرم افزاری خواهد بود. از این رقم حدود 43 میلیارد ین برای فراوری انواع باتری های تازه تا بهار سال 2024 هزینه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2077

به "هوندا برای فراوری خودروی برقی 64 میلیارد دلار سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا برای فراوری خودروی برقی 64 میلیارد دلار سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید