سرمایه گذاری خیره کننده تسلا در چین ، وام 2 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای شانگهای (تورهای چین)

به گزارش سفر به آنتالیا، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اظهار داشت که یک وام 2 میلیارد دلاری برای شانگهای در نظر گرفته است. این در حالی است که پیش از این نیز شرکت تسلا بیش از 13 میلیارد را صرف ساخت کارخانه خود در شانگهای نموده است.

سرمایه گذاری خیره کننده تسلا در چین ، وام 2 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای شانگهای (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، صمیمیت ایلان ماسک و مقامات شانگهای، این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است چرا که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده روابط خوبی با چین ندارد.

جورج وارن، مدیر یک شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری نیویورک که بر شرکت های چینی و آمریکایی که تمرکز دارد، طی هفته گذشته گزارش داد چین نشان دهنده یک بازار رشد بحرانی برای تسلا است و مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک برای دور زدن بحران ها روی سرمایه گذاری های بیشتر در شانگهای متمرکز شده است.

ماسک در این خصوص گفت: ما باید کارخانه شانگهای را به صورت آنلاین اداره کنیم. من فکر می کنم این بزرگترین متغیر برای دستیابی به فراوری 500،000 خودرو در سال است چرا که هزینه های حمل و نقل برای ما بسیار بالاتر از فراوری در این کشور است.

ماسک تاکید نمود که در سه ماهه چهارم عایدی، تسلا احتیاج به چیزی در حدود 0.5 میلیارد دلار برای رسیدن به اندازه 3000 خودرو در شانگهای دارد. البته تسلا هنوز جزئیات فعالیت های آینده خود را اعلام نکرده است.

تسلا به عنوان یک شرکت آمریکایی فعالیت هایی گسترده و بی سابقه در چین دارد و این موضوع می تواند به عنوان الگویی برای دیگر شرکت های خارجی فعال در شانگهای در نظر گرفته گردد. بدون دارا بودن یک پایگاه فراوریی در چین، از مزایای فراوری خودروهای تسلا کاسته می گردد. برای مثال اگر کارخانه ای در چین وجود نداشته باشد، مدل S که در حدود 80،000 دلار در ایالات متحده آمریکا برای فراوری هزینه خواهد داشت، برای ورود به چین پس از پرداخت مالیات، حدود 140،000 دلار هزینه خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2207

به "سرمایه گذاری خیره کننده تسلا در چین ، وام 2 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای شانگهای (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری خیره کننده تسلا در چین ، وام 2 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای شانگهای (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید