هندبال باشگاه های آسیا، شکست صنعت مس کرمان مقابل الدحیل قطر

به گزارش سفر به آنتالیا، تیم هندبال صنعت مس کرمان با شکست مقابل الدحیل از راهیابی به جمع چهار تیم برتر باشگاه های مردان آسیا بازماند.

هندبال باشگاه های آسیا، شکست صنعت مس کرمان مقابل الدحیل قطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم هندبال صنعت مس کرمان در آخرین ملاقات خود در مرحله گروهی مسابقات هندبال باشگاه های آسیا مقابل الدحیل، صدرنشین گروه دو مسابقات باشگاه های آسیا با نتیجه 33 بر 29 مغلوب شد و با قرار دریافت در رده سوم این گروه، از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

در این بازی که از ساعت 16:30 به وقت تهران شروع شد، صنعت مس کرمان با یک بازی تماشایی و برتر با نتیجه 16 بر 13 نیمه اول را به سود خود تمام کرد اما الدحیل با تکیه بر تجربه خود و بهره گیری از بازیکنان اروپایی و آفریقایی، این اختلاف را کاهش داد و توانست در نهایت با نتیجه 33 بر 29 پیروز این میدان باشد و با پنج پیروزی به اسم تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در سایر مسابقات امروز از ساعتی دیگر الوحده به مصاف اُلمالیق می رود و آخرین مسابقه مرحله گروهی را النجمه و السالمیه برگزار می نمایند.

طبق برنامه این رقابت ها پس از انتها مسابقات مرحله مقدماتی، تیم ها فردا (آدینه - 28 خرداد) استراحت می نمایند. مرحله بعد این رقابت ها روز شنبه برگزار خواهد شد که دو تیم اول هر گروه به صورت ضربدری برای معین مقام های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های سوم هر گروه برای معین مقام پنجم و ششم، تیم های چهارم هر گروه برای معین مقام های هفتم و هشتم و تیم های پنجم هر گروه برای معین مقام های نهم و دهم با هم رقابت خواهند کرد و تیم ششم گروه دو، به اسم تیم یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا معرفی خواهد شد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 22 خردادماه با شرکت 11 تیم در جده عربستان شروع شد و 31 خرداد ماه با معرفی قهرمان این دوره از مسابقات به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1734

به "هندبال باشگاه های آسیا، شکست صنعت مس کرمان مقابل الدحیل قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال باشگاه های آسیا، شکست صنعت مس کرمان مقابل الدحیل قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید