استالکس بستر توسعه گردشگری نمایشگاهی است

به گزارش سفر به آنتالیا، نمایشگاه استالکس از یکم تا چهارم شهریور 1397 در مرکز نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می گردد.

استالکس بستر توسعه گردشگری نمایشگاهی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی تهران با اعلام این خبر گفت: استالکس رویدادی است که فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از مدیران سایت، برگزار کنندگان، غرفه سازان و صنایع مرتبط در حوزه های مختلف از جمله گردشگری را گردهم می آورد و در قالب نشست های صنفی و کارگاه های آموزشی و برپایی نمایشگاه به هم افزایی و رشد و توسعه این صنعت یاری می نماید.

او اظهار کرد: این نمایشگاه بستری برای معرفی توانایی ها و توانمندی های ارکان و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران در حوزه های مختلف می باشد و پل ارتباط مشارکت کنندگان خارجی و ایجاد ارتباط با صنعت نمایشگاهی در دنیا است.

او اضافه نمود: در نمایشگاه استالکس 2018 مهمانانی از آلمان، اسپانیا، عراق، هند، و قطر حضور خواهند داشت.

بزرگ نیا ادامه داد: حضور مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه استالکس عرصه مناسبی برای معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی فعال در حوزه گردشگری و ارائه خدمات سفرهای نمایشگاهی به وجود می آورد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه استالکس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 1 شهریور در مجموعه شهر آفتاب برگزار می گردد. ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 10 صبح لغایت 17 عصر می باشد که حضور برای عموم مردم آزاد است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 292

به "استالکس بستر توسعه گردشگری نمایشگاهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استالکس بستر توسعه گردشگری نمایشگاهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید